نسخه چاپی

توصیه رهبر انقلاب به رییس بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید با بیان اینكه در جامعه ما به خصوص بعد از انقلاب اسلامی واژه شهید قداست بسیار بالایی پیدا كرد، گفت: ما امروز اقتدار نظام خود را در صحنه‌های مختلف مدیون ایثارگری شهدا هستیم.

به گزارش نما، مراسم گرامیداشت 3 وزیر و هزار عضو شهید وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح صبح امروز شنبه با حضور سردار دهقان وزیر دفاع، حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

شهیدی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: برخی کلمات در بین مردم دارای جایگاه و احترام هستند که در بین مسلمانان کلمه شهید نیز دارای احترام خاصی است و آن را با هاله نور می‌بینند.

وی افزود امروز در جامعه ما به خصوص بعد از انقلاب اسلامی واژه شهید قداست بسیار بالایی پیدا کرده ما مدیون دکتر، مهندس، پروفسور، مخترع، مجتهد و مرجع هستیم ولی به هیچ کدام به میزان شهدا مدیون نیستیم زیرا این افراد در سایه آرامشی که شهید ایجاد کرده خدمت کرده‌اند.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: زمانی که مقام معظم رهبری بنده را به عنوان نماینده خود در بنیاد معرفی کردند به من فرمودند حتما بروید و دیدار کنید، سپاسگزاری کنید از اینها و بگویید اگر شماها نبودید کشور ما نبود و آرامش نداشتیم.

وی افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری با اقتدار در برابر جنایتکاران، استکبار و دنیا می‌ایستد، اگر رئیس‌جمهور در نیویورک با کلام قاطع و اقتدار سخن می‌گوید، اگر هیات دیپلماسی با اقتدار از مسئله هسته‌ای سخن می‌گوید، این اقتدار را شهدا، جانبازان و ایثارگران به ما داده‌اند.

شهیدی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا و ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری گفتند اگر کشور ما مجددا دچار حمله شود این جانبازان و خانواده شهدا هستند که دوباره به صحنه می‌آیند.

در پایان این مراسم سایت پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای وزارت دفاع توسط همسر شهید چمران افتتاح شد.

شهیدان مصطفی چمران، جواد فکوری و موسی نامجو، 3 وزیر دفاع شهید جمهوری اسلامی ایران هستند.

منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...