نسخه چاپی

برزیلی‌ها: ایران شگفتی‌ساز می‌شود

رسانه‌های كشور برزیل با پرداختن به دیدار آرژانتین ــ ایران از تیم ملی فوتبال كشورمان به‌عنوان تیمی شگفتی‌ساز یاد كردند.

بازی آرژانتین ــ ایران از ساعت 20:30 امشب در حالی در شهر بلوهوریزنته و ورزشگاه مینیه‌رو برگزار می‌شود که این دیدار به‌خلاف دیدار اول تیم ملی برابر نیجریه مورد توجه قرار دارد.

رسانه‌های برزیلی در دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 از دیدار ایران ــ نیجریه استقبال چندانی نداشتند اما این بار دیدار تیم ملی کشورمان برابر آرژانتین به یکی از سوژه‌های اصلی مطبوعات و رسانه‌های این کشور تبدیل شده است.

برنامه‌های خبری مختلف تلویزیون برزیل از روز گذشته (جمعه) به تحلیل دیدار ایران و آرژانتین پرداخته‌اند که از یک طرف آرژانتین را تیم مدعی اصلی قهرمانی می‌نامند و از ایران به‌عنوان تیمی ناشناخته که می‌تواند شگفتی‌ساز شود یاد می‌کنند.

همچنین بعد از برتری تیم کاستاریکا برابر ایتالیا که روز گذشته اتفاق افتاد، در افکار عمومی شنیده می‌شود ایران هم می‌تواند مانند کاستاریکا شگفتی‌ساز شود و برابر آرژانتین نتیجه بگیرد.

روزنامه گلوبال برزیل نیز که یکی از مهمترین روزنامه‌های این کشور محسوب می‌شود، با اشاره به دیدار آرژانتین ـ ایران نوشته است: ایران به‌عنوان تیمی ناشناخته است که اکنون میان مردم برزیل محبوب شده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...