نسخه چاپی

وضع نامناسب مسافران ایران در برزیل

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه نقش سفارت كشورمان در ساماندهی ایرانیان حاضر در برزیل را بسیار پررنگ توصیف كرد.

امیررضا آصفی در ضیافت شام خبرنگاران ایرانی حاضر در برزیل با سفیر ایران در این کشور، در خصوص مشکلاتی که برای خبرنگاران و ایرانی‌هایی که با تورهای مختلف به برزیل آمدند گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در وزارت امور خارجه و فدراسیون فوتبال قرار بود یک اسپانسر بزرگ از این گروه‌ها حمایت کند و حتی قرارداد این کار هم آماده بود اما با ناهماهنگی‌های یک سازمان داخلی در نهایت این قرارداد به مسیر دیگری رفت تا شاهد این مشکلات در برزیل باشیم.

وی ادامه داد: شنیدیم ارقام گزافی تا 60 میلیون تومان هم از ایرانی‌ها برای حضور در برزیل گرفته شده که بسیار گران وغیر واقعی است. هزینه اصلی حضور در برزیل بسیار کمتر از این مبالغ است. ایرانی‌های حاضر در برزیل با حضور در سفارت کشورمان پیگیر مشکلات خود هستند. اگر سفارت ایران در برزیل نبود مشخص نبود که چه اتفاقی برای ایرانی‌هایی که به برزیل آمده بودند رخ می‌داد.

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه تصریح کرد: متاسفانه یکی، دو سازمان داخلی با تصمیماتی که گرفتند باعث شدند تا ناهماهنگی‌های زیادی رخ بدهد و تمام برنامه‌های خوبی که برای حضور تورهای ایرانی در برزیل پیش‌بینی شده بود از بین برود و سبب ایجاد مشکلاتی شود.

آصفی افزود: وزارت امور خارجه و سفارت ایران در برزیل برنامه‌های فرهنگی خوبی را برای ایرانی‌های حاضر در برزیل تدارک دیدند و اجرا می‌کنند.

وی در مورد بازی ایران و آرژانتین هم خاطرنشان کرد: نتیجه خوب ایران مقابل نیجریه باعث شده تا توقع از تیم ملی ایران بالا رود به حدی که مردم کشورمان به باخت یک بر صفر مقابل آرژانتین هم راضی نیستند و حداقل از این بازی مساوی می‌خواهند. ما باید واقع بین باشیم، خودم کاملاً فوتبالی هستم و باید به این مسئله توجه کنیم که آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های جهان است و برای قهرمانی به برزیل آمده است اما بازیکنان ما هم با تلاش و غیرت می‌توانند موفق باشند. در مجموع باید سطح توقعات‌مان را از تیم ملی بالا نبریم و منطقی باشیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...