نسخه چاپی

قهوه‌خانه ویژه بانوان تاسیس می شود

عکس خبري -قهوه‌خانه ويژه بانوان تاسيس مي شود

رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران درباره گرفتن مجوز برای تاسیس قهوه‌خانه ویژه بانوان گفت: برای این موضوع متقاضیان زیادی داریم وضوابطی نیز نیروی انتظامی دارد كه البته به حق است و نباید قهوه خانه‌ها در نزدیكی مراكز آموزشگاهی، مدارس به ویژه مدارس دخترانه، مساجد یا بانك‌ها و موارد دیگر باشند و بیشتر در مكان‌هایی باشند كه حالت تجاری دارد و كمتر مسكونی است.

رييس اتحاديه قهوه‌خانه‌داران گفت: ما پيگير راه‌اندازي قهوه‌خانه‌ ويژه بانوان هستيم و در نظر داريم با همكاري و اجازه نيروي انتظامي و اداره اماكن، مكاني مختص بانوان ايجاد كنيم و صحبت‌هايي نيز در اين رابطه صورت گرفته است.

عباس علائي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در رابطه با تشكيل قهوه‌خانه ويژه بانوان بايد به درستي شرايط و جزئيات آن مورد بررسي قرار گرفته و نظرات را از مراكز مربوطه دريافت كرده و بعد از بررسي و سنجيدن شرايط به نتيجه مشخصي در اين رابطه برسيم.

وي اظهار داشت: مدتي است كه گرايش مردم به قهوه‌خانه‌ها زياد شده و اين نشان مي‌دهد كه مردم سنت خود را دوست دارند و گذشتگان خود را هميشه به خوبي ياد مي‌كنند.

رييس اتحاديه قهوه‌خانه‌داران درباره گرفتن مجوز براي تاسيس قهوه‌خانه ويژه بانوان گفت: براي اين موضوع متقاضيان زيادي داريم وضوابطي نيز نيروي انتظامي دارد كه البته به حق است و نبايد قهوه خانه‌ها در نزديكي مراكز آموزشگاهي، مدارس به ويژه مدارس دخترانه، مساجد يا بانك‌ها و موارد ديگر باشند و بيشتر در مكان‌هايي باشند كه حالت تجاري دارد و كمتر مسكوني است.

وي تاكيد كرد:‌ قليان مخصوص اتحاديه قهوه خانه‌داران است و هيچ صنف ديگري نمي‌تواند قليان ارائه دهد و در اين صورت اگر كسي اين كار را انجام دهد، كار غير قانوني كرده واين نوعي تداخل صنفي محسوب شده و تداخل صنفي نيز منجر به بسته شدن و در صورت تكرار ابطال مجوز خواهد شد.

به گزارش ايسنا، در حال حاضر استعمال دخانيات در قهوه‌خانه‌ها براي بانوان ممنوع است.

۱۳۹۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...