نسخه چاپی

واردات سموم برای موش‌های تهرانی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:با توجه به داروها و سموم جدیدی كه از ایتالیا وارد كرده‌ایم در 5 ماه گذشته درخصوص مبارزه با جانوران موذی، از شهروندان اعتراضی مبنی بر مشهود بودن موش‌ها در سطح شهر نداشته‌ایم.

به گزار ش نما ، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، درباره خوردن ریشه‌های درختان توسط موش‌ها اظهار داشت: هیچکدام از این موارد مبنای علمی و کارشناسی و تحقیقاتی ندارد افرادی که این اظهار نظرات را می‌کنند اظهاراتشان علمی و کارشناسی نیست.

وی ادامه داد: وضعیت مبارزه با جانوران موذی خوب است و شرکت ساماندهی تیمی را در این خصوص تشکیل داده و اقدامات خوبی در چند ماه گذشته صورت گرفته است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: با توجه به داروها و سموم جدیدی که وارد کرده‌ایم در 5 ماه گذشته درخصوص مبارزه با جانوران موذی از شهروندان اعتراضی مبنی بر مشهود بودن موش‌ها در سطح شهر نداشته‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: با توجه به نشست‌های با مراکز پژوهشی و دانشگاهی داریم در خصوص جانوران موذی به داروها و روش‌های جدیدی دست پیدا می‌کنیم و در آینده‌ای نزدیک وضعیت بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سموم جدید برای مبارزه با جانوران موذی (موش‌ها) از کدام کشور وارد شده است گفت: به احتمال زیاد این سموم از کشور ایتالیا وارد شده است.

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...