نسخه چاپی

احمد شهید صلاحیت گزارشگری ندارد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: احمد شهید نه صلاحیت گزارشگری دارد و نه گزارش هایش دارای اعتبار است.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمدجواد لاریجانی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارشهای احمد شهید گزارشگر حقوق بشر علیه ایران اظهار داشت: این فرد چهارمین گزارشگر حقوق بشر در ایران است و آخرین نفر نیز نخواهد بود. گزارشهای اعلام شده بر علیه ایران تهاجمی است و هر وقت می خواهند علیه ما اقدامی انجام دهند حقوق بشر را مطرح می کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ادامه داد: نظام قضائی ما با هویت ملی عجین است و کسانی که سر سازگاری ندارند از باب حقوق بشر وارد می شوند.

به گفته وی، احمد شهید نه صلاحیت گزارشگری را دارد و نه گزارش هایش دارای اعتبار است.

لاریجانی با اشاره به اینکه ارتقای نیروی انسانی یکی از کارهای مهم در قوه قضائیه است تاکید کرد: ارتقای نیروی انسانی با سواد باید در قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد چرا که این قوه حرفه ای ترین تشکیلات حکومتی کشور است. در حال حاضر هیچ فردی کمتر لیسانس جذب نمی شود در حالی که ممکن است معاون وزیری براساس قانون با دیپلم تعیین شود.

وی با اشاره به استفاده از تکنولوژی در قوه قضائیه افزود: بکارگیری تکنولوژی موجب تسریع دادرسی می شود تا دعوی ها و پرونده ها راحت تر پیگیری شود.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اعلام اینکه کار قوه قضائیه فقط رسیدگی به دعوی نیست، گفت: بحث پیشگیری از جرم و گسترش عدالت در دستور کار قوه قضائیه است. من به آینده قوه امیدوار هستم.

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...