نسخه چاپی

نامعلوم بودن دارایی های زنجانی!

عکس خبري -نامعلوم بودن دارايي هاي زنجاني!

رییس كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دارایی های بابك زنجانی در خارج از كشور پراكنده است، از این رو تعیین اموالش به زمان و پیگیری های بیشتری نیاز دارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، محمدعلی پورمختارˈ روز یکشنبه در شناسایی اموال و دارایی بابک زنجانی افزود: فعلا عدد و رقمی برای میزان دارایی او تعیین نشده است.



وی ادامه داد: در حال حاضر شناسایی اموال او مهم است که این شناسایی تا حد ممکن صورت گرفته است.



پورمختار با بیان اینکه در خارج هم پیگیر شناسایی اموال بابک زنجانی هستیم، اظهار کرد: گروه های مختلفی برای پیگیری، شناسایی و برگرداندن اموال او به خارج از کشور سفر کرده اند.



وی ادامه داد: به خاطر نامعلوم بودن اموالش و همچنین پراکنده بودن دارایی بابک زنجانی در کشورهای مختلف شناسایی این اموال به زمان و پیگیری بیشتری نیاز دارد.



رییس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: همچنین افراد بسیاری در خارج از کشور شرکای زنجانی هستند که این موارد نیز باید شناسایی شود.



بابک زنجانی معروف به میلیاردر ایرانی نهم دی ماه ۱۳۹۲ به اتهام فساد مالی بازداشت شد و در روزهای اخیر نیز بازداشت موقت او تمدید شده است.



بر اساس اعلام خود زنجانی ، وی دارای بیش از ۷۰ شرکت از جمله شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم، ˈاولین بانک سرمایه گذاری اسلامی در مالزی، سهامدار شرکت هواپیمایی انور ترکیه، مؤسسه مالی اعتباری در امارات و بانک ارزش تاجیکستان است.

۱۳۹۳/۴/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...