نسخه چاپی

ابلاغ قانون عفاف و حجاب به همه دستگاه‌ها

به گزارش نما به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در حاشیه صد و بیست و هشتمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حجاب و عفاف گفت: این سوال بارها پرسیده شده و با بی‌اطلاعی مطرح می‌شود. قانون عفاف و حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و در همین راستا جلسات شورای اجتماعی مستمرا برگزار شده است. کمیته مربوط به اجرای این قانون نیز به صورت فعال با این مسئله برخورد کرده. ما مصوبات را به طور جدی پیگیری کردیم و قانون را به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم تا دستگاه‌ها در قالب کارکنان و ارباب رجوع ملاحظات لازم را داشته باشند. بازرس‌هایی نیز به این امر نظارت می‌کنند.

رحمانی فضلی افزود: در عرصه اجتماعی نیز نیروی انتظامی هوشمندانه، مستمر و جدی موضوع را پیگیر است. ما تلاش کردیم وظیفه خود را بدون اینکه تبلیغاتی شود انجام دهیم. البته اقدامات مناسبتی مختلفی را داشته‌ایم زیرا برخی مناسبت‌ها نظیر فرا رسیدن تابستان موجب نگرانی برای مردم بود اما به خوبی مدیریت شد.

وی با بیان اینکه مسئله تابستان و تفریح در کنار ساحل هم به علت خطر غرق شدگی و هم به خطر افتادن ارزش‌های دینی و اخلاقی موجب نگرانی بود به همین خاطر در این راستا از ماه قبل برنامه ریزی کردیم و همه استانداران را مسئول کردیم که طرح‌هایی برای صیانت از سواحل اجرا کنند گفت: این طرح‌ها در حال حاضر خوب پیش می‌رود. البته لازم است خود مردم نیز در خصوص حفظ حجاب و عفاف و ارزشهای اخلاقی نیز وارد صحنه شوند و در قبال خود، خانواده و جامعه احساس مسئولیت بیشتری کنند.

وی ادامه داد: آمادگی داریم به سمن‌هایی با رویکرد حمایت از حجاب و عفاف و ارزش‌های دینی و اخلاقی مجوز بدهیم تا بخشی از فعالیت‌ها در قالب سمن‌ها ادامه یابد.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...