نسخه چاپی

توزیع دفترچه‌های بیمه همگانی تا 15 تیر

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ضمن اعلام این خبر كه ثبت‌نام در سامانه بیمه سلامت همگانی همچنان ادامه دارد و تاكنون پنج میلیون و 110 هزار نفر متقاضی دریافت دفترچه‌های بیمه همگانی شده‌اند گفت:‌ از این تعداد برای دو میلیون و 700 هزار نفر دفترچه آماده دریافت است.

به گزارش نما ، سید مهدی میرشاه ولد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دفترچه‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهیم گفت: تاکنون توزیع دفترچه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، زنجان، البرز و سمنان به اتمام رسیده است؛ البته اگر هنوز هم هموطنان ما در این استان‌ها و سایر نقاط کشور دفترچه بیمه ندارند، می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند و بیمه شوند.

میرشاه ولد افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم تا 15 تیرماه توزیع دفترچه در استان تهران را نیز به پایان برسانیم البته چون فرآیند ثبت‌نام مستمر و ادامه‌دار و ممکن است هنوز هم اشخاصی ثبت‌نام کنند، این روال باید برای آنها طی شود.

وی با بیان اینکه برای دو میلیون و 800 هزار نفر دفترچه بیمه آماده است گفت: بخش زیادی دفترچه‌های خود را دریافت کرده‌اند. اما دو گروه هستند که هنوز مراجعه نکرده‌اند. بخش اول افرادی هستند که به آنها اطلاع رسانی شده اما به هر علتی هنوز فرصت نکردند که به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و دفترچه‌های خود را از دفاتر دریافت کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ادامه داد: بخش دوم که محدودند در زمان ثبت نام شماره تلفن همراه خود را به اشتباه وارد سامانه کرده‌اند. ظرفیت اصلاح اطلاعات ثبت نامی در دفاتر پیشخوان و ادارات سازمان بیمه سلامت در سطح استان‌ها و شهرستانها وجود دارد تا بتوانند شماره همراه خود را ویرایش کنند.

میرشاه ولد افزود: متقاضیان می‌توانند با وارد کردن کدرهگیری خود در سامانه از وضعیت پرونده‌شان مطلع شوند.

وی با بیان اینکه مردم از دفترچه‌های بیمه سلامت همگانی برای دریافت خدمات درمانی استفاده می‌کنند، گفت: تفاوتی در دفترچه‌های همگانی با سایر دفترچه‌های بیمه سازمان وجود ندارد.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...