نسخه چاپی

دژآگه: در فوتبال شانس هم لازم هست

اشكان دژآگه گفت: در فوتبال شانس هم لازم هست هرچند دروازه‌بان آرژانتین هم خوب كار می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: اشکان دژاگه در جمع خبرنگاران درباره بازی امروز ایران مقابل آرژانتین گفت: فکر می‌کنم تیم بسیار خوب کار کرد و امروز به تمام دنیا نشان دادیم که می‌توانیم مقابل تیم‌هایی مثل آرژانتین خوب بازی کنیم و حتی با کمی شانس می‌توانستیم پیروز این بازی باشیم.

وی افزود: یکی از فرصت‌هایی که صددرصد به ما داده نشد مربوط به پنالتی بود اما فوتبال است و نمی‌توان بعد از بازی درباره موقعیت‌های از دست رفته صحبت کرد. ما سه روز فرصت داریم تا استراحت کنیم و مقابل بوسنی حاضر شویم و هنوز برای صعود به مرحله بعد شانس داریم. اگر مانند امروز در مقابل بوسنی هم بازی کنیم می‌توانیم موفق شویم.

وی در پاسخ به این که امروز بسیار خوب در مقابل آرژانتین ظاهر شد و توانایی‌های خود را نشان داد گفت: فکر می‌کنم بازی با تیم‌های آفریقایی بسیار سخت است چون آن‌ها فشرده بازی می‌کنند. من همیشه سعی می‌کنم در هر بازی خوب باشم اما بعضی وقت‌ها آن طور که باید نمی‌شود. امروز همه تیم مقابل آرژانتین خوب کار کرد و نباید فراموش کنیم که ما با آرژانتینی بازی کردیم که از بهترین تیم‌های دنیاست.

دژاگه در پاسخ به اینکه آیا شکست مقابل آرژانتین باعث ناامیدی تیم نشده است، گفت: بعد از بازی کمی ناراحت هستیم اما فوتبال همین است و نمی‌توانیم نتیجه را عوض کنیم. البته بازیکنان از بازی‌ای که مقابل تیم آرژانتین داشتند هم شاد هستند و ما باید سعی کنیم که بوسنی را ببریم.

اشکان دژاگه همچنین درباره اعتراض‌های کارلوس کی‌روش نسبت به تیم داوری بازی گفت: اگر در آن صحنه داور پنالتی ما را می‌گرفت و ما آن را به گل تبدیل می‌کردیم روند بازی تغییر می‌کرد اما باید این چیزها را فراموش کنیم. اگر برابر بوسنی هم همین طور بازی کنیم می‌توانیم به مرحله بعد برویم.

وی درباره موقعیت‌های گلزنی که نصیبش شد نیز گفت: فقط من فرصت نداشتم بلکه قوچان نژاد هم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشت. اگر کمی شانس داشتیم یکی از آن توپ‌ها گل می‌شد و بازی طور دیگری پیش می‌رفت. به هر حال در فوتبال شانس هم لازم است. هرچند دروازه‌بان آرژانتین هم خیلی خوب کار می‌کرد.

وی ادامه داد: ما برابر آرژانتین بازی می‌کردیم بچه‌ها خیلی خوب جنگیدند و سعی کردند تمام جان‌شان را در بازی بگذارند. ان‌شاءالله برابر بوسنی هم همین طور بازی می‌کنیم.

دژاگه که پس از بازی با نیجریه از عملکرد خودش راضی نبود درباره عملکردش برابر آرژانتین گفت: در آن بازی هم سایرین خوب کار کردند و دفاع‌مان خیلی خوب بود. اما من می‌توانستم بهتر عمل کنم خدا را شکر امروز توانستم به تیم کمک کنم. ا ن‌شاءالله در بازی بعد هم بازی بهتری داشته باشم.

در پایان خبرنگاری از دژاگه پرسید که آیا در بازی برابر بوسنی پایش به گلزنی باز می‌شود؟ دژاگه در پاسخ با خنده گفت: بله دیگر وقتش است!

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...