نسخه چاپی

دعوای فوتبالی در رختكن قبل از بازی!

دیروز قبل و بعد از بازی ایران و آرژانتین اختلافی لفظی بین بعضی از بازیكنان دو تیم گرفت. فضا، درست مشابه فضایی بود كه قبل از بازی ایران و یوگسلاوی در بازی جام جهانی شكل گرفت.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، مربی آرژانتین روز قبل از بازی به یکی از خبرنگاران آرژانتینی گفته بود که می خواهند ایران را با اختلاف ببرند. ماسکرانو هم قبل از بازی وقتی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران را دید گفت: «شانسی ندارید، امروز با اختلاف می بازید و آخر جام برمی گردید خونه.» ماسکرانو اصولا بازیکنی بداخلاق در زمین است. او سعی کرد پیش از بازی با گفتن این حرف ها تمرکز کاپیتان ایران و بازیکنان دیگر را به هم بریزد.

نکونام هم که متوجه این ترفند شده بود به بازیکنانی که اطرافش بودند گفت: «نشان می دهیم امروز ایران هستیم.» او رو به ماسکرانو هم گفت: «تو باید به ایران احترام بگذاری. این رفتار شما حرفه ای نیست.» در زمین بازی، ورق به نفع ایران برگشت.ایران به خوبی مقابل آرژانتین مقاومت کرد. در نیمه اول بازیکنان حریف عصبی بودند. در نیمه دوم ایران بهتر بازی کرد. دو موقعیت عالی… اما گل نشد. پس از پایان بازی جواد نکونام به شدت به داور معترض بود. او دقایقی در زمین بود و به داور اعتراض کرد. سپس، جلوتر از همه بازیکنان به سمت رختکن رفت. در این لحظه ماسکرانو هم وارد راهرو شد و چند بازیکن دیگر آرژانتین هم بودند. نکونام رو به ماسکرانو گفت که «ایران یعنی این… برید که بازی را شانسی بردید.» در این لحظه ماسکرانو قصد داشت واکنشی نشان داد، همنطور بعضی از بازیکنان آرژانتین که یکی از مسئولان فدراسیون سریعا خود را به آنجا رساند تا کار بازیکنان به اختلاف عمیق تری نکشد. آرژانتینی ها دیروز بعد از بازی هم علیرغم برد عصبی بودند. آنها تصور نمی کردند تیم ملی ایران چنین بازی خوبی مقابل شان انجام دهد.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...