نسخه چاپی

كی‌روش شرط قهرمانی ایران در آسیا

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر می‌خواهیم در استرالیا قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم باید كی‌روش را حفظ كنیم.

جواد زرینچه مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شکست تلخ یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: واقعا حیف شد که دقیقه 90 گل خوردیم. بازیکنان تلاش زیادی انجام دادند و فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های‌مان در چهار دوره حضور ما در جام جهانی بود.

وی ادامه داد: می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور پنالتی به سود ما نگرفت و چندین موقعیت هم خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. جا دارد که از تلاش بازیکنان تشکر کنم. آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروه خود صعود کند،‌ گفت: امیدوارم در بازی با بوسنی هم نمایش خوبی داشته باشیم و به آنچه می‌خواهیم دست یابیم. به هر حال قشنگی فوتبال به این است که قابل پیش‌بینی نیست و هر اتقاقی در آن می‌افتد. هیچ کس فکر نمی‌کرد که در بازی با آرژانتین به این راحتی بتوانیم مقابله کنیم. امیدوارم در هفته پایانی مرحله گروهی، نیجریه از آرژانتین با اختلاف چند گل شکست بخورد و ما هم با یک گل پیروز شویم و به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنیم.

زرینچه در مورد اینکه آیا رفتن کی‌روش پس از جام جهانی درست است،‌ گفت: ‌اگر می‌خواهیم در استرالیا قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم باید کی‌روش را حفظ کنیم. حالا اگر دنبال مسائل دیگر هستیم از آن خبری ندارم.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...