نسخه چاپی

بوسنی در پی وداع افتخارآمیز با جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی پس از شكست این تیم مقابل نیجریه در جام جهانی 2014 گفت كه حالا انگیزه دادن به بازیكنانش برای دیدار با ایران كار دشواری خواهد بود.

به گزارش نما، فیفا نوشت: تیم بوسنی در نخستین دیدار خود در گروه F جام جهانی با نتیجه دو بر یک از آرژانتین باخت و دیشب نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب نیجریه شد تا دیگر شانسی برای صعود به دور دوم رقابت های جام جهانی نداشته باشد.

این تیم در آخرین دیدار خود در این گروه چهارشنبه به مصاف تیم ملی ایران می رود.

سافت سایچ سرمربی تیم بوسنی در این باره گفت: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است اما باید وداع افتخارآمیزی با جام جهانی داشته باشیم.

وی در مورد دیدار با نیجریه نیز با وجود اینکه گل سالم ادین ژکو از سوی داور مردود اعلام شد، خاطر نشان کرد: آنها شایستگی برد را داشتند. از اینکه به این زودی مجبوریم جام را ترک کنیم، ناراحت هستیم ولی نباید بازیکنان را مقصر دانست. یک گل را از دست دادیم و یک گل دیگر خوردیم.

سرمربی 59 ساله بوسنی در ادامه به تیم نیجریه تبریک گفت و افزود: آنها در مسابقه دیشب بسیار بهتر از دیدار با ایران بازی کردند. بیشتر هم شانس آوردند و بردند. نیجریه ما را غافلگیر کرد و با شایستگی به پیروزی رسید. نباید خودمان را گول بزنیم، ما شانسی نداشتیم. آنها هجومی بازی کردند و واقعا به دنبال برد بودند. حالا هم به عنوان تیم دوم گروه شانس زیادی برای صعود دارند.
منبع: ایرنا

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...