نسخه چاپی

خنده امام(س) با دیدن جلیقه ضد گلوله

امضای تفاهم نامه همكاری بین شورای عالی امور ایرانیان خارج از كشور و مجمع خیرین سلامت با حاشیه هایی از جمله ارائه خاطراتی از امام راحل توسط مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از پرتال امام خمینی(س)، در این مراسم «سید رضا نیری» مشاور بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به بیان خاطراتی از زمان ورود امام خمینی(س) به کشور اشاره کرد و گفت: آشنایی من با امام راحل از سال 1341 بود و من تمام عمرم را با امام بودم و اکنون نیز در خدمت مقام معظم رهبری هستم.

وی تصریح کرد: در سال 1341 بنده به همراه عده ای از مردم ورامین به خیابان ها آمدیم و در نتیجه شماری از حاضران شهید شدند.

وی با اشاره به این که زمانی که حضرت امام خمینی(س) به کشور بازگشتند، کلید اتاقش در دست من بود ، افزود ، بنده برای ایشان در شب اول ورود به میهن شام برنج و قورمه سبزی بردم.
نیری افزود: همچنین دو حوله حمام و صورت با یک جلیقه ضد گلوله به اتاق امام راحل بردم که امام تنها با خنده یکی از حوله ها را قبول کرد و گفت این دو را نیاز ندارم.

وی تصریح کرد: از آن زمان تاکنون وسایلی را که امام خمینی(س) از من قبول نکردن در اختیار دارم.
وی با بیان اینکه ما توفیق داشتیم در محضر امام راحل باشیم، اظهار داشت: ما اگر می خواهیم اثرگذار باشیم باید خودمان را درست کنیم.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با مجمع خیرین سلامت با هشت ماده به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه از سوی «سیدجواد قوام شهیدی» دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و «سیدرضا نیری» مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور صورت گرفت.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...