نسخه چاپی

سهام فیس بوك در بورس ركورد زد

عکس خبري -سهام فيس بوك در بورس ركورد زد

قیمت كل سهام این شبكه اجتماعی هشت ساله معادل 104 میلیارد دلار برآورد شده است. تحلیل گران معتقدند كه تاخیر نیم ساعته در شروع معامله سهام فیس‌بوك به دلیل وجود یك مشكل فنی پیش آمده و این نشان‌دهنده تقاضای بالا برای سهام آن بوده است.

قيمت سهام فيس بوك در نخستين روز معامله آن كه با 38 دلار آغاز شده بود، با 38.23 دلار پايان يافت.

به گزارش ايسنا، قيمت سهام اوليه اين شبكه اجتماعي بيش از 10 درصد افزايش داشته و در دقايق اوليه معامله، پيش از اينكه به سرعت سقوط كند تا 42 دلار نيز افزايش يافت.

اما ميزان سهام افزايش يافته در پايان روز نخست به دليل وجود يك مشكل فني در بازار سهام، از بين رفت و معامله‌هايي كه فيس بوك سهام خود را در آن عرضه كرده، به تاخير افتاد.

قيمت كل سهام اين شبكه اجتماعي هشت ساله معادل 104 ميليارد دلار برآورد شده است. تحليل گران معتقدند كه تاخير نيم ساعته در شروع معامله سهام فيس‌بوك به دليل وجود يك مشكل فني پيش آمده و اين نشان‌دهنده تقاضاي بالا براي سهام آن بوده است.

در طول اين مدت، سرمايه گذاران مطمئن نبودند كه آيا خريد و فروششان درحقيقت انجام گرفته يا خير. اما كمي پس از آن اعلام شد كه مسوولان قصد دارند براي سفارش‌هايي كه در آن مدت انجام شده راه حلي پيدا كند.

زماني كه معامله در جريان بود، بيش از 566 ميليون سهم در اين شركت دست به دست شد كه ركوردي براي بازار آمريكا به حساب مي آيد.تحليل‌گران معتقدند كه دليل عدم سقوط قيمت سهام به زير قيمت اوليه آن به اين دليل بوده كه متعهدان مالي براي خريد سهام مداخله كردند.

۱۳۹۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...