نسخه چاپی

همكاری معاون صدام با تكفیری‌ها

یكی از اعضای گروه تروریستی-بعثی داعش از همكاری گسترده معاون رییس جمهور معدوم عراق با این گروه تروریستی خبر داد.

یکی از رهبران گروه تروریستی داعش با بیان اینکه جنگ سوریه و عراق قدرت و توان این گروه را تضعیف نمی‌کند، تصریح کرد: عزت الدوری، معاون صدام با ما همکاری می‌کند.
یابوبکر الجنابی، یکی از اعضای گروه تروریستی-بعثی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به داعش در گفت‌وگو با روزنامه الرای کویت گفت: جنگ در سوریه و عراق قدرت و توان ما را تضعیف نمی‌کند چرا که هر کشوری با کشور دیگر فرق می‌کند.

وی افزود: داعش یک گروه نیست بلکه مجموعه‌ای از افکار است. هرکسی می‌تواند رهبران و امیران را به قتل برساند اما نمی‌تواند افکار را از بین ببرد. ما از طریق عقل و فکر خود توانستیم جمع زیادی از داوطلبان جنگ را جذب کنیم.

الجنابی درخصوص امکان پیشروی داعش به سمت لبنان نیز گفت: می‌توانم بگویم که به زودی شاهد فعالیت‌هایی در لبنان نیز خواهیم بود.

وی گفت: حملاتی که از سوی داعش علیه نیروهای دولتی عراق صورت گرفته از داخل خود عراق آغاز شده است. عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام و دبیرکل حزب منحل شده بعث عراق با ما همکاری می‌کند و دنبال همان اهدافی است که ما دنبال آن هستیم.

الجنابی افزود: اعضای فرقه "نقش‌بندیه"، "جیش المجاهدین" و "الجیش الاسلامی" نیز با ما همکاری می‌کنند.

الجنابی خاطرنشان کرد: تصمیم باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برای حمایت از بغداد کمکی به دولت عراق نمی‌کند چرا که این کشور نیاز به ایجاد تغییری اساسی در سیاست و ساختار خود دارد.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...