نسخه چاپی

آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌كنی/ درخواست دعا برای بهبود روند سلامتی

آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی كنی حكایت از آن دارد كه خوشبختانه قلب و كلیه و كبد ایشان به حالت عادی بازگشته، اما چون مدت زمانی از عدم خون‌رسانی به مغز گذشته است، هنوز هوشیاری لازم را به دست نیاورده‌اند و تلاش پزشكان در این راستا ادامه دارد.

به گزارش نما، یک منبع آگاه در این باره به الف می گوید: اکثر فعالیت‌های ارگانیک بدن آیت‌الله مهدوی‌کنی در حد طبیعی کار می‌کند و تنها اختلالات مغزی که به وجود آمده برطرف نشده است.

پروفسور سمیعی(یکی از برجسته‌ترین متخصصان مغز و اعصاب) که اخیرا به تیم درمانی آیت الله اضافه شده است نیز پس از بررسی روند درمان رئیس مجلس خبرگان گفت که شرایط مغزی آیت‌الله نسبت به قبل کمی بهتر شده است، ولی نه در حدی که خیلی امیدواری بدهیم.

به گفته این منبع آگاه، وی تجویز طب سنتی برای مداوای ایشان را تجویز کرده است.

پروفسور سمیعی برای شرکت در یک کنگره به ایران آمده است و به درخواست اعضای خانواده آیت‌الله مهدوی کنی، برای ملاقات با ایشان و ورود به روند درمان رئیس مجلس خبرگان به بیمارستان آمدند.

رئیس تیم معالج آیت‌الله مهدوی کنی نیز با اشاره به اینکه پروفسور سمیعی روند معالجه تیم پزشکی را مطلوب ارزیابی کرده است، افزود: وضعیت قلبی، فشار خون و ضربان قلب ایشان بسیار خوب است اما شرایط نورولوژیک و هوشیاری تغییری نکرده است. باید تا ساعات یا روزهای آینده صبر کرد، اما با همه اینها چندان جای امیدواری نیست.

یکی از نوه‌های آیت‌الله مهدوی کنی در گفتگو با الف گفت: وضعیت ایشان تغییری نکرده و ما باز از مردم می‌خواهیم برای سلامتی و بهبودی آیت‌الله مهدوی کنی دعا کنند.

به گزارش الف، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری امروز( شنبه) با حضور مجدد در بیمارستان بهمن، آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی را جویا شد.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...