نسخه چاپی

روایت كوثری از اشتباه لاریجانی در مجلس

عکس خبري -روايت کوثري از اشتباه لاريجاني در مجلس

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملكرد رئیس مجلس هشتم گفت: در مجلس هشتم لاریجانی به انتخاب نمایندگان به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد. ما به لاریجانی گفتیم با توجه به مشغله های ریاست مجلس، فرصت نمی كنید رئیس فراكسیون اصولگرایان هم باشید، پس مسئولیت آن را به فرد دیگری واگذار كنید.


به گزارش نما، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در گفتگو با مهر با بیان اینکه در مجلس هشتم آن گونه که خواست مردم و جامعه بود، یکپارچگی اصولگرایان حفظ نشد، اظهارداشت: روح اصولگرایی که شاخص های آنرا رهبر انقلاب بارها بیان کرده اند باید بر فضای مجلس نهم حاکم باشد.

این نماینده مجلس هشتم با اشاره به میزان بالای تغییر نمایندگان مجلس نهم نسبت به مجلس هشتم گفت: درست است که حدود دویست نماینده از ورود به مجلس نهم باز ماندند، اما نکته قابل توجه این است که اکثریت مجلس هشتم و نهم را اصولگرایان تشکیل می دهند و این بدان معناست که مردم به اصولگرایان اعتماد دارند، اما متاسفانه در مجلس هشتم شاهد انسجام کامل تفکر اصولگرایی نبودیم، که امیدواریم مجلس نهم با تغییر در نگاه ها به این سمت حرکت کند.

کوثری همچنین با اشاره به انتخاب لاریجانی از سوی مجلس هشتم به ریاست مجلس و انتخاب همزمان وی از سوی اصولگرایان به ریاست فراکسیون اصولگرایان گفت: در مجلس هشتم لاریجانی به انتخاب نمایندگان به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد. ما به ایشان گفتیم با توجه به مشغله های ریاست مجلس، فرصت نمی کنید رئیس فراکسیون اصولگرایان هم باشید، پس مسئولیت آن را به فرد دیگری واگذار کنید. اگر این اتفاق در مجلس هشتم می افتاد، قطعا هم وحدت بیشتر و بهتری ایجاد می شد و هم کیفیت افزایش می یافت.

۱۳۹۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...