نسخه چاپی

عیسی ترائوره: من باعث شدم رئیس جمهور ما با رئیس جمهور ایران دوست شود.

عکس خبري -عيسي ترائوره: من باعث شدم رئيس جمهور ما با رئيس جمهور ايران دوست شود.

عیسی ترائوره گفت: اگر قشنگ بروید پرونده من را ببیند، می فهمید كه من چقدر آدم مهمی هستم. من حتی باعث شدم تا رابطه سیاسی دو كشور خوب شود. رئیس جمهور ما با رئیس جمهور ایران دوست شود.


به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، عیسی ترائوره بازیکن سابق پاس، پرسپولیس و سایپا دیروز مهمان ستاد منشور اخلاقی بود. او به همراه فونیکه سی رفته بود تا درباره پاره ای از مسایل توضیح دهد. علیپور که قبلا گفته بود با این بازیکن تاجر برخورد می کند، گویا به دلیل فعالیت های این بازیکن در ایران، او را به ستاد منشور اخلاقی دعوت کرده بود.

ترائوره پیش از این جلسه، حرف های جالبی درباره کارهای تجاری اش در ایران زد: «اینکه روزنامه ها نوشتند من در کار روغن موتورم، درست است ولی کار من فقط روغن موتور نیست. هزار تا کار دیگر هم می کنم! اگر قشنگ بروید پرونده من را ببیند، می فهمید که من چقدر آدم مهمی هستم. من حتی باعث شدم تا رابطه سیاسی دو کشور خوب شود. رئیس جمهور ما با رئیس جمهور ایران دوست شود. من خیلی کارها کردم. دو کشور اگر با هم مچ شدند، به خاطر من بود. حتی تیم ملی مالی را آوردم ایران که بازی برگزار نشد.»

او خیلی راحت و شفاف می گوید: «من ایجنت هم هستم. الان کارهای فونیکه را من می کنم. در اینجا من بزرگ فونیکه هستم در مالی او بزرگ من!»

ترائوره سپس اضافه می کند: «من از سال اولی که آمدم پرسپولیس وپول خوب گرفتم، باید پولم را چطور می فرستادم کشورم؟ اینجا هم که بانک های ایران سود زیادی به من نمی دادند. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا کار تجاری کنم. کلا فک و فامیل ما تجارت می کنند. یعنی اینطوری نیست که من آمدم ایران، تصمیم گرفتم که تجارت کنم. همه اعضای فامیل ما تجارت می کنند، من با پولی که از ایران در آوردم هم به خانواده ام در مالی کمک کردم و هم اینکه تاجر شدم! من چرا نباید تجارت کنم، هان؟!»

عیسی که دیروز لباس عجیب و غریبی هم به تن کرده بود، درباره آن توضیح می دهد: «این لباس های کشورم است. همیشه آنها را می پوشم.» فونیکه سی هم که کنارش ایستاده بود، با خنده گفت: «من هم از این لباس ها دارم و زیاد می پوشم.»

۱۳۹۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...