نسخه چاپی

نرخ های جدید بلیت هواپیما

معاون سازمان هواپیمائی كشوری گفت: نرخ جدید بلیت هواپیما با نوسان ۳۰درصدی نرخ قبلی تعیین شده است.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس طرح متنوع سازی قیمت ها ، شرکت های هواپیمایی طبقه بندی مختلفی از نرخ ها را به سازمان ارائه کرده اند که از 30 درصد پائین تر از نرخ های قبلی آغاز می شود و تا حداکثر 30 درصد بالاتر از آن نرخ ها پایان می یابد.

خداکرمی با بیان اینکه متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما هفته گذشته کلید خورد گفت دستورالعملی برای نظارت بر اجرای بهتر این طرح تهیه و جهت اجرا به شرکت هواپیمایی ابلاغ شده است. معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به اینکه شرکت های هواپیمایی فهرست نرخ های متنوع خود در مسیرهای مختلف را به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کردندگفت سازمان هواپیمایی کشوری نرخ های متنوع شرکت هایی را که با نرخ های بالاتر از 30 درصد نرخ های قبلی ارائه کنند تائید نمی کند. خدا کرمی با بیان اینکه تاکنون فهرست نرخ های شرکت های متعددی به این سازمان ارسال شده که اعمال نرخ های 4 شرکت آسمان، ماهان، آتا و تابان تائید و ابلاغ شده است ، افزود: فهرست ارسالی سایر شرکت های هواپیمایی در دست بررسی قرار دارد که به زودی نتیجه به شرکت های مذکور اعلام خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اجرای طرح شامل بلیت هایی که قبل از ابلاغ از آغاز اجرای طرح متنوع سازی فروخته شده اند ، نمی شود از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری با شماره تلفن های 61022355 و 66048007 در میان بگذارند.

هفته پیش قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکز ی خبر از اجرای طرح آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در سه شرکت هواپیمائی ایران ایر، ماهان و آسمان خبر داد و گفت بر اساس این طرح مسافران با توجه به دسته بندی که صورت میگیرد قدرت انتخاب خدماتی مانند نوع غذا و میزان بار را خواهند داشت .

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...