نسخه چاپی

قلعه‌نویی نفس آبی‌پوشان را گرفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین نوبت عصر امروز (یك‌شنبه) آبی‌پوشان تمرینات سنگینی را برای شاگردانش در نظر گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین نوبت عصر آبی‌پوشان ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین گروهی از مدرسه فوتبال غدیر شیراز در سنین زیر 16 سال با امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال عکس یادگاری انداختند.

* شکست یک بر صفر ایران مقابل آرژانتین سوژه تمرین آبی‌پوشان بود و هواداران حاضر و بازیکنان و مربیان در این زمینه به اظهار نظر پرداختند.

* پژمان نوری با فرزندش در تمرین حاضر شد که فرزندش مانند او موهایش را کوتاه کرده بود، در حالی که نوری و فرزندش سال گذشته موهای بلندی داشتند!

* مهدی پاشازاده یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی هنوز در تمرینات شرکت نکرده و این شائبه به وجود آمده که این مربی هنوز به توافقات لازم برای حضور در استقلال نرسیده است.

* چند تن از ایرانیان مقیم کویت امروز در تمرین حضور پیدا کردند و از نزدیک نظاره‌گر تلاش آبی‌پوشان بودند. گفته می‌شد این افراد در کار نقل و انتقالات بازیکنان هستند.

* مهمترین سوژه تمرین امروز آبی‌پوشان آیتم‌های سختگیرانه تمرین از سوی امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان بود. قلعه‌نویی که چند آیتم‌ کار با توپ را برای بازیکنان در نظر گرفته بود چنان سختگیرانه بر روی آنها نظارت کرد که در برخی مواقع بازیکنان به نفس نفس افتاده بودند و عده‌ای نیز دست به کمر شدند. سرمربی آبی‌پوشان بارها با صدای بلند به بازیکنان تذکر می‌داد و هر کسی که آیتم را به خوبی رعایت نمی‌کرد به او می‌گفت؛ این تمرین به درد من نمی‌خورد.

* قرار است از این پس آبی‌پوشان در تمرین نوبت صبح و عصر با 2 رنگ لباس متفاوت حضور داشته باشند.

* باز هم مانند روزهای گذشته تعدادی از بازیکنان تستی در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند که قلعه‌نویی اجازه حضور آنها را در تمرین نداد.

* جدایی مهدی رحمتی از استقلال یکی دیگر از سوژه‌های تمرین آبی‌پوشان بود به طوری که تعداد زیادی از هواداران استقلال از جدایی این بازیکن رضایت داشتند.

* تمرینات استقلال نیز در 2 نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

۱۳۹۳/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...