نسخه چاپی

مردم از گرانی‌ها به ستوه آمده‌اند

عکس خبري -مردم از گراني‌ها به ستوه آمده‌اند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس هشتم با انتقاد از عملكرد نامناسب دولت در حوزه اقتصاد گفت: مردم از گرانی‌ها به ستوه آمده اند.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، سیدمصطفی ذوالقدر در نشست علنی امروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن بزرگداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: نشست بغداد به امید خدا به نفع همه مسلمانان به ویژه ملت ایران تمام می‌شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی افزود: عربستان سعودی قصد حمله و تسخیر کشور مسلمان بحرین را دارد. به ملت بحرین توصیه می‌کنم محکم مقابل نظامیان سعودی بایستند تا خوار و ذلیل نشوند.

وی ادامه داد: من در زمان استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی، از شمس‌الدین حسینی دفاع کردم اما وی در حل مشکلات اساسی مردم با تاخیر عمل می‌کند، نوسانات نرخ ارز و چند نرخی شدن دلار در حال فلج کردن اقتصاد کشور است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یارانه نقدی کمی به مردم پرداخت می‌شود اما گرانی کالاها و خدمات هر روز به شکل فزاینده‌ای افزایش پیدا می‌کند، دولت فکری به حال مساله گرانی‌ها کند چون مردم به ستوه آمده اند.

نماینده مردم بندرعباس در پایان درباره برخی مسائل حوزه انتخابیه از جمله احداث پل بین بندر خمیر و قشم و تکمیل جاده و وضعیت نامناسب کشاورزی در استان هرمزگان به مسوولان و وزرای مربوطه تذکر داد.

۱۳۹۱/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...