نسخه چاپی

فرصت دوباره شورای فنی به سوریان

شورای فنی تیم های ملی كشتی فرنگی با حضور سعید عبد ولی در وزن 71 كیلوگرم موافقت كرد و به حمید سوریان، امید نوروزی و بشیر باباجان زاده فرصت دوباره برای حضور در مسابقات داد.

به گزارش‌ نما، حمید سوریان به اتفاق شیرزاد بهشتی طلا و ایمان داودی در رقابت های بین المللی پیتلاسینسکی لهستان حضور می یابند و نفر یا نفرات دارای عملکرد برتر این رقابت ها برای حضور در رقابت های جهانی 2014 و بازی های آسیایی انتخاب می شوند.

همچنین مقرر شد محمد نوربخش و فرشاد عیسوند در وزن 59 کیلوگرم در تورنمنت های بین المللی آینده حضور پیدا کنند .

با توجه به ارایه مستندات پزشکی لازم از سوی امید نوروزی در مورد مصدومیت وی در رقابت های انتخابی تیم ملی در قزوین، وی باید با نفر دوم رقابت های انتخابی تیم ملی رقابت کند و در صورت پیروزی بر مبنای اصل پیروزی دو از سه مسابقه، با نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی مبارزه کند.

در صورت شکست امید نوروزی در رقابت با نفر دوم رقابت های انتخابی تیم ملی، نفر دوم به همراه نفر اول رقابت های تیم ملی به عنوان همراه به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. این رقابت ها با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود.

با توجه به تقاضای سعید عبد ولی برای حضور در وزن 71 کیلوگرم، مقرر شد افشین بیابانگرد و سعید عبد ولی در رقابت های پیتلاسینسکی لهستان حضور یابند و عملکرد این نفرات مبنای انتخاب کادر فنی برای رقابت های اصلی در جهانی و بازی های آسیایی قرار گیرد.

با توجه به حضور سعید عبد ولی در وزن 71 کیلوگرم مقرر شد در وزن 75 کیلوگرم هادی علیزاده، پیام بویری، فرشاد علیزاده و یوسف اخباری به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کنند و عملکرد نفر یا نفرات برتر مبنای اصلی انتخاب برای حضور در رقابت های اصلی درمسابقات جهانی وبازیهای آسیایی باشد.

با توجه به پذیرش مستندات پزشکی بشیر باباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم از سوی کمیته پزشکی ، وی باید با امیر قاسمی منجزی رقابت کند و در صورت پیروزی با مهدی نوری کشتی بگیرد . در صورت پیروزی باباجان زاده در دو مبارزه، می تواند بر مبنای قاعده دو پیروزی در سه مسابقه با بهنام مهدی زاده رقابت کند.

زمان برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی در اوزان 66 ، 75 و 130 کیلوگرم متعاقبا اعلام می شود.

اسامی اصلی و نهایی کشتی گیران و مربیان تیم ملی شرکت کننده در رقابت های جهانی حداکثر 15 روز مانده به رقابت ها اعلام خواهد شد.

مبنای اصلی پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت های جهانی نتایج حاصل از انتخابی تیم ملی (انتخابی تیم ملی در قزوین و انتخابی درون اردویی ) است . علاوه براین رعایت نظم اردویی، رسیدن به شرایط روانی، فنی و جسمانی لازم و نداشتن آسیب دیدگی جدی است .

شورای فنی در حالی برای تعدادی از کشتی گیران عنوان دار تصمیم گیری کرده است که هیچ تصمیمی برای طالب نعمت پور دارنده مدال طلای پیکارهای جهانی 2013 بوداپست مجارستان اتخاذ نکرده است.

نعمت پور بدون هیچ دلیلی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در وزن 85 کیلوگرم حضور نداشت.

مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران در 29 و 30 خرداد در قزوین برگزار شد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی سال 2014 بزرگسالان جهان در 17 تا 23 شهریور و بازیهای آسیایی 2014 از 28 شهریور تا 12 مهر ماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.



**اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، از این قرار است:



59 کیلوگرم: 1 - شیرزاد بهشتی طلا 2 - ایمان داوودی 3 - مصیب اکبری

66 کیلوگرم: 1 - امین سوری 2 - سامان عبد ولی 3 - اباذر نورزاده

71 کیلوگرم: 1 - افشین بیابانگرد 2 - محمدجعفر توسلی 3 - برومند اصلان

75 کیلوگرم: 1 - سعید عبد ولی 2 - هادی علیزاده پورنیا 3 - پیام بویری

80 کیلوگرم: 1 - حبیب الله اخلاقی 2 - میلاد خسروی 3 - فرشاد علیزاده

85 کیلوگرم: 1 - مجتبی کریم فر 2 - حسین نوری 3 - سامان عزیزی

98 کیلوگرم: 1 - مهدی علی یاری 2 - قاسم رضایی 3 - داوود عابدین زاده

130 کیلوگرم: 1- بهنام مهدی زاده 2 - مهدی نوری 3 - امیر قاسمی منجزی

۱۳۹۳/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...