نسخه چاپی

هدیه خانواده شهدا به حرم كاظمین

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از ارسال 8 هزار خشت طلا اهدایی خانواده شهدا به حرمین كاظمین خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از ارسال 8 هزار خشت طلا اهدایی خانواده شهدا به حرمین کاظمین خبر داد.

مجید حسینی ظهر دوشنبه در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 8 هزار خشت طلا از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران خراسان رضوی برای بازسازی گنبد باب القبله ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: مطابق تفاهم‌نامه‌ای که میان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با ستاد بازسازی عتبات عالیات منعقد شده قرار است تا خانواده شهدا برای بازسازی ایوان طلای باب القبله حرمین شریف کاظمین کمک کنند.

نماینده بنیاد شهید در ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی افزود: بی تردید انجام این حرکت های معنوی پاداش بزرگی در نزد خداوند دارد و در این راستا ستادهای بازسازی عتبات عالیات با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان در تمام شهرستان‌ها مستقر است.

به گفته وی به ازاء خرید هر خشت طلا به مبلغ 300 هزار تومان نام شهید اهداکننده بر روی خشت درج می شود

گنبدهای حضرت موسی بن جعفر(ع) و حضرت جواد الائمه(ع) نیز پیش از این توسط خانواده‌های شهدا و ایثارگر خراسان رضوی بازسازی شده است.

۱۳۹۳/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...