نسخه چاپی

اظهارات عجیب استاندار فراری نینوا

استاندار فراری نینوا در اظهاراتی بدون اشاره به وجود تروریستهای داعش در موصل، ورود نیروهای ارتش به این شهر را بعید دانست و مدعی شد كه فقط ساكنان این شهر می توانند وارد آن شوند!

به گزارش نما ، پایگاه خبری شبکه العالم اعلام کرد: "اثیل النجیفی" در اظهاراتی که در سایت ائتلاف "المتحدون" منتشر شده، خاطرنشان کرد: برخی می گویند که ارتش خودش را برای حمله به موصل طی ساعتهای آینده آماده می کند.

وی ادعا کرد: می‌خواهم به مردم موصل اطمینان خاطر دهم، فقط ارتشی می‌تواند وارد موصل شود که از فرزندان این شهر تشکیل شده باشد.

سایت شبکه عراقی "سومریه نیوز" به نقل از برادر رئیس پارلمان سابق عراق نوشت: ارتش فرزندان موصل نیز وارد این شهر نمی شود مگر آنکه مردم به ورود آنها قانع شده و از آنها استقبال کنند.

النجیفی در ادامه ادعاهایش بدون اشاره به وجود تروریستهای داعش در استان نینوا گفت: ما ارتشی را که بخواهد وارد شهر شود و با مردم بجنگد، نمی پذیریم؛ بلکه ارتشی را قبول می کنیم که در شهر قانون را برقرار کند .. بین این دو تفاوت بسیاری وجود دارد. مسئولان بغداد چه زمانی می خواهند تأثیر منفی بی اعتمادی شهروندان به دولت را بفهمند، آیا از درسهای 1967، 1991، 2003 و اکنون 2014 در موصل درس نگرفته اند.
منبع: تابناک

اثیل النجیفی یک شب قبل از ورود تروریستهای داعش به شهر موصل، با ادعای مبارزه با تروریستها تصاویری را از گشت زنی مسلحانه خود در خیابانهای موصل منتشر کرد؛ ولی فردای همان روز، رسانه ها با ورود بسیار آسان عناصر گروه تروریستی داعش به موصل، و فرار استاندار و بقیه مسؤولان از موصل غافلگیر شدند.

۱۳۹۳/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...