نسخه چاپی

عضو كمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با نما:

پرهیز از افراد حاشیه دار ، رمز موفقیت دولت تدبیر و امید است

عکس خبري -پرهيز از افراد حاشيه دار ، رمز موفقيت دولت تدبير و اميد است

حسین گروسی گفت:رمز موفقیت دولت تدبیر و امید این است كه از افرادی به دنبال حاشیه هستند و افراطی عمل می كنند ، دولت با ارزیابی مجددآنان را بركنار كند.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به اقدامات دولت يازدهم در نخستين سال عمر دولت اظهار داشت: فعاليت دولتها در دو بخش مديريتي و اجرايي ارزيابي مي شوند. خصوصا هدفگذاري در بخش توليد و صنعت بايد به عنوان اركان اقتصادي مورد بررسي قرار گيرد. در سال اول دولت يازدهم، شاهد انتصابات در بخش هاي مختلف بوديم كه افرادي با سبقه اقتصادي و توليدي در بخش هاي مختلف انتخاب شدند . لذا انتظار مي رودكه خروجي اين انتصابات منجر به رشد اقتصادي شود.
وي افزود:اميدواريم كه در بخش توليد به جايگاهي دست يابيم كه رشد اقتصادي ما مثبت شود زيرا در برنامه پنجم نيز پيش بيني شده است كه رشد اقتصادي بايد به 8 برسد . از دولت تدبير و اميد انتظار است كه در اين راستا هدفگذاري كند و در بخش صنعت و توليد اشتغال ايجاد كند و با نظارت بيشتر مجلس بتوانيم كشور را از لحاظ توليد كالاي با كيفيت توليد نماييم .
گروسي خاطر نشان كرد : رمز موفقيت دولت تدبير و اميد اين است كه از افرادي به دنبال حاشيه هستند و افراطي عمل مي كنند ، دولت با ارزيابي مجددآنان را بركنار كند و افرادي را كه توان خود را در جهت خدمت بكار گرفته اند و از نخبگان و افراد با انگيزه جامعه هستند، استفاده نمايد وآنها را جايگزين كند .
نماينده مجلس نهم با اشاره به مقوله فرهنگ در جامعه بيان داشت: بحث فرهنگ بسيار وسيع و عام است . وقتي از فرهنگ ياد مي كنيم بايد ديد كه فرهنگ را از چه منظري نظاره گر هستيم . فرهنگ در راستاي اعتقادات ما است. فرهنگ كار ، فرهنگ حجاب و عفاف و فرهنگ علم آموزي و ....
وي افزود : به نظر من هنگامي كه رهبر فرزانه انقلاب بحث فرهنگ را در كنار اقتصاد مطرح نموده اند ، نشان از درست زندگي كردن ، درست فعاليت و كار كردن است كه با سبك زندگي آميخته است. بايد فرهنگ كار و تلاش را در جامعه به درستي آموزش دهيم .
اين عضو كميسيون صنايع و معادن يادآورشد: براي ارزيابي دقيق دولت بايد آمارها و ارقامي را از رشد اقتصادي ، كاهش تورم و بيكاري و ... ارايه دهد تا با مقايسه با سالهاي گذشته بتوانيم دولت را به خوبي ارزيابي كنيم .
وي افزود : آنچه مهم است ، دولت بايد آمار دقيق و منطبق با واقعيت را به مردم اعلام كند زيرا مردم بايد اگر كاهش تورم و يا رشد اقتصادي وجود دارد را لمس و احساس كنند، اگر خداي ناخواسته دولت آمار را درست اعلام نكند ديگر مردم نسبت به دولت اعتمادي نخواهند داشت .

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...