نسخه چاپی

مریدان جاسوس آمریكایی عزا گرفتند!

خبرگزاری ایسنا، مخالفت با انتقال جسد جاسوس آمریكایی به ایران را نشانه بی‌وفایی مسئولین ایرانی دانست.

پس از مرگ «ریچارد فرای» در فروردین ماه سال جاری، رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی، خود را به آب و آتش زدند تا جسد شخصی که به اذعان اسناد متقن وزارت اطلاعات کشورمان و دیگر مستندات متعدد منتشر شده، علیه مردم کشورمان جاسوسی کرده است و علاوه بر این، به عنوان مبدع حرکت انحرافی «مکتب ایرانی» به جای مکتب اسلام «مکتب انحرافی ایرانی» خیانتی بس عظیم‌تر را مرتکب شده است، به ایران منتقل شود.

در این بین، «تورج دریایی» از فعالین فتنه 88 در خارج از کشور که علاوه بر ارائه تحلیل به فتنه‌گران جهت اغتشاش‌گری، در اعتراض به دستگیری یکی از فتنه‌گران با لباس زنانه،‌روسری به سر کرد و با توهین به بانوان کشورمان، به تمسخر اعتقادات مردم ایران پرداخت، به عنوان ایران‌شناس! به کارشناس پای ثابت و مشترک بی‌بی‌سی فارسی، روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی و خبرگزاری ایسنا مبدل شده است.

در همین حال، پس از سوزاندن جسد این جاسوس کارکشته، ایسنا گوی سبقت را از رسانه‌های فارسی‌زبان معاند نظام ربود و در گفتگو با تورج دریایی، به ابراز تأسف شدید پرداخته و با محکوم کردن مسئولین ایرانی به بی‌وفایی، این پرونده را همچنان باز قلمداد کرده است.

بله، پرونده همچنان باز است. پرونده دفاع از مبدع مکتب جعلی و انحرافی، پرونده دفاع از جاسوس کهنه‌کار آمریکایی که از سوی «مؤسسه امنیتی هوور» (زیر نظر سازمان جاسوسی آمریکا و بازوی جنگ نرم آمریکا علیه ملت ایران) به علت فعالیت‌های عدیده ضد ایرانی، مستحق دریافت جایزه شد و در نهایت پرونده همصدایی با رسانه‌های متعلق به دشمنان قسم خورده ملت ایران. همین بس که رسانه‌های معاند از جمله شبکه مبتذل «من و تو» (متعلق به همجنس‌بازان و مریدان فرقه ضاله بهائیت) با استناد به خبر ایسنا و هم عقیده با این خبرگزاری، عمق تأسف خود را از سوزاندن جسد ریچارد فرای اعلام کردند.

لازم به ذکر است که تلاش مدعیان اصلاحات برای انتقال جسد مبدع مکتب انحرافی ایرانی و جاسوس کهنه کار آمریکایی به ایران با روشنگری‌های کیهان و اقدام به موقع و انقلابی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و اعضای شورای شهر اصفهان و در نهایت، بصیرت مردم متدین و انقلابی اصفهان، ناکام ماند.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...