نسخه چاپی

سفر آقازاده رسانه ای به برزیل

در شرایطی كه رسانه ملی در اقدامی بحث برانگیز، به دلیل آنچه "صرفه‌جویی" نامیده، از اعزام گزارشگر به برزیل برای گزارش بازی های ایران، خودداری كرده، فرزند رییس یكی از شبكه های سیما به محل برگزاری جام جهانی سفر كرده است. حجت‌الاسلام رمضان‌علی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما در پاسخ به چرایی عدم حضور گزارشگر در بازی های ایران در جام جهانی به طور تلویحی این اقدام را در جهت " جلوگیری از موازی‌كاری"، "صرفه‌جویی‌" عنوان كرده است.

در شرايطي که رسانه ملي در اقدامي بحث برانگيز، به دليل آنچه "صرفه‌جويي" ناميده، از اعزام گزارشگر به برزيل براي گزارش بازي هاي ايران، خودداري کرده، فرزند رييس يکي از شبکه هاي سيما به محل برگزاري جام جهاني سفر کرده است. حجت‌الاسلام رمضان‌علي موسوي مقدم قائم مقام سازمان صداوسيما در پاسخ به چرايي عدم حضور گزارشگر در بازي هاي ايران در جام جهاني به طور تلويحي اين اقدام را در جهت " جلوگيري از موازي‌کاري"، "صرفه‌جويي‌" عنوان کرده است.

بسياري از برندگان مردمي قرعه‌کشي‌هاي مختلف اعزام به جام جهاني برزيل، با وجود تامين درصد بالايي از هزينه هاي سفر توسط اسپانسرها، باز هم به دليل وضعيت اقتصادي خود از سفر به برزيل خودداري کرده اند، بد نيست مسئولين صداوسيما توضيح دهند که اولا هزينه سفر اين آقازاده کوچک چقدر بوده و ثانيا از کجا تامين شده است؟البته مسئولين صداوسيما تا کنون توضيحي درباره دليل حضور پسر مدير شبکه يک در برزيل و اينکه چه ماموريت هايي به او داده شده و سفر "ضروري"(!) او دقيقا با چه هدفي انجام شده، نداده‌اند .

فرجي مدير شبکه يک سيما در تماس با پايگاه خبري صراط تاکيد کرد که فرزند وي با هزينه کاملا شخصي به همراه هنرمندان براي حمايت معنوي از تيم ملي کشورمان در مسابقات جام جهاني به برزيل سفر کرده و هزينه هاي سفر ايشان به اين کشور ريالي به سازمان صدا و سيما مربوط نبوده و نيست .

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...