نسخه چاپی

پخش سریال ستایش ادامه دارد

مدیركل روابط عمومی صداوسیما توقف سریال «ستایش 2» به دلیل پایین بودن كیفیت آن را تایید نكرد و همچنین از تلاش صداوسیما برای رفع مشكلات فنی برای گزارش فوتبال جام جهانی به ویژه بازی های ایران خبر داد.

به گزارش نما ، سید تقی سهرابی در گفتگو با مهر درباره خبرهای تایید نشده از توقف پخش سریال «ستایش 2» با دستور عزت الله ضرغامی رییس صداوسیما به دلیل کیفیت پایین اثر گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم.

وی همچنین درباره کیفیت پایین پخش مستقیم گزارش فوتبال ایران و آرژانتین در جام جهانی برزیل در نیمه نخست که در نهایت به باعث شد در نیمه دوم گزارش از تهران و به شکل استودیویی دنبال شود، عنوان کرد: به دلیل اینکه پخش این بازی‌ها از طریق ماهواره است چنین مشکلاتی بوجود می‌آید، اتفاقی فنی رخ می‌دهد و سیستم‌های ما هنگ می‌کنند که این مشکلات در حوزه فنی کاملا طبیعی است.

سهرابی بیان کرد: در بحث ارتباط مستقیم و ارتباط رسانی ماهواره‌ای چنین مسایلی پیش می‌آید. به طور مثال یکی دیگر از مشکلات ما در شب گزارش مسابقه فوتبال ایران و آرژانتین این بود که صدا و تصویر هماهنگ نبود اما تلاش صداوسیما این بود که خیلی سریع مشکلات را حل کند. به‌هرحال اینها حوادث غیرمترقبه‌ای است و بعضی مسایل خارج از خواسته ما رخ می‌دهد. همانطور که گفتم تلاش رسانه جلب رضایت مخاطبان است، تاکنون هم مخاطبان رضایت خود را از پخش مسابقات اعلام کرده‌اند و طبیعتا تلاش ما این است که در بازی های بعدی این مشکلات رفع شود.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...