نسخه چاپی

"مدینه" جام جهانی را تعطیل می‌كند

به گفته مقدم حدود ۳۰ درصد از تصویربرداری مدینه باقی مانده است كه تیم همچنان مشغول كار شبانه روزی هستند تا به موقع این اثر روی آنتن شبكه یك سیما رود.

حوالی ساعت ۱۸ ، ۳۱ فروردین ۹۳ بود، که سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و نیز در جمع برخی از نمایندگان مجلس کلید خورد.

قبل از آغاز تصویربرداری مدیر شبکه یک سیما ضمن خیرمقدم به خانواده های شهیدان سلیمانی و تیموری و نیز نمایندگان محترم مجلس یادآور شد؛ که "مدینه" داستان زنی است که سعی می کند با مشکلات زندگی مقابله کند و خودش و خانواده اش را از اتفاقاتی که برای او می افتد عبور دهد.

به گفته مهدی فرجی، داستان مدینه مملو از لحظات معنوی و ناب است.

در ادامه این گزارش، امروز به لوکیشن مسافرخانه بلبل واقع در خیابان راه آهن آمدم که مکانی با ساخت و ساز قدیمی بوده که انسان به یاد زمانی می افتد که خانواده های بسیاری در یک مکان دور یکدیگر جمع می شدند.

همه تیم لوکیشن با سرعتی قابل توجه و دقتی بسیار مشغول تصویربرداری سکانس ۵۸۲ از قسمت پانزدهم هستند که از میان همه آنها فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی این مجموعه چنین می گوید؛ تا آخر ماه رمضان مشغول تصویربرداری خواهیم بود و روزانه از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد همه تیم مشغول فعالیت هستند تا کار مورد توجه مخاطبان واقع شود.

به گفته کمالی، کار با سیروس مقدم بسیار خوب و قابل توجه است، انرژی که ایشان به گروه منتقل می کنند باعث شده که خستگی از تن همه افراد درآید. از خدمات تا تصویربرداری و به خصوص کارگردان این مجموعه همه در تلاش هستند تا ماه رمضان امسال با مدینه خاطره خوش دیگری را رقم زنند.

سیروس مقدم در نهایت آرامش ، دقت به ما خوش‌آمد می گوید

بنابراین گزارش؛ سیروس مقدم را می بینم که در نهایت آرامش و با دقت با گفتن ۳، ۲ ، ۱ حرکت تصویربرداری مجموعه مدینه را آغاز می کند و بعد از گرفتن سکانسی به من و همکارم خوش آمد می گوید و از برنامه ریز این مجموعه می خواهد که نهایت همکاری را با ما داشته باشد.

در ادامه این گزارش، مهرداد صدیقیان و حمید هدایتی را می بینم که در نهایت آرامش در پروژه مدینه با سیروس مقدم همکاری می کنند و از کار با این هنرمند کشورمان بسیار راضی هستند.

نزدیک غروب آناهیتا افشار و گلاره عباسی و شبنم مقدمی را می بینم که بسیار خوشحال هستند، از اینکه در این پروژه با سیروس مقدم همکاری می کنند که با توجه به شرایط موجود گلاره عباسی بازیگر سریال های تلویزیونی می گوید؛ اولین پروژه است که با سیروس مقدم همکاری می کند و از این بابت خوشحال است که در پروژه‌ای قرار است همکاری کند که کارگردان آن مورد توجه مردم است.

در ادامه این گزارش، سیروس مقدم کارگردان مدینه در تایم کوتاهی که برای استراحت انتخاب می کند با دقت به همه تیم و فعالان این پروژه سر می زند و به همه آنها خسته نباشید می گوید و با توجه به کار شبانه روزی و فعالیت بالای این هنرمند کشورمان، او در هر شرایطی لبخند بر لب داشته و به بچه های پشت صحنه سفارش می کند که از هیچ کمکی به ما دریغ نکنند.

حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در پشت صحنه مدینه

طبق گزارش داده شده، در ابتدای این خبر مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما به همراه زینب تقوایی تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی وارد حیاط مسافرخانه بلبل شدند و ضمن خوشامدگویی به همه از تمام قسمت های این لوکیشن بازدید به عمل آوردند.

در حال حاضر سیروس مقدم در بیرون از مسافرخانه مشغول ضبط قسمت پانزدهم این مجموعه تلویزیونی هستند.

طی یک ساعت گذشته، چند باری آنونس سریال مدینه روی آنتن شبکه یک سیما رفت که هربار به محض این آنونس تمام اعضای تیم پشت صحنه و جلوی دوربین به همراه سیروس مقدم به تماشای این آنونس زیبا نشستند که همگی در ظاهر بسیار راضی بودند و امیدوار هستند که این کار که در قالبی متفاوت بوده مورد توجه مردم قرار گیرد.

مدینه جام جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد

سیروس مقدم کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: مدینه داستانی متفاوت داشته که بزودی در ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و با این مجموعه تلویزیونی جام جهانی را تعطیل می کند.

به گفته وی، حدود ۳۰ درصد از تصویربرداری مدینه باقی مانده است که تیم همچنان مشغول کار شبانه روزی هستند تا به موقع این اثر روی آنتن شبکه یک سیما رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...