نسخه چاپی

خانواده‌ها باید جامعه را قرآنی كنند

معاون حمایت و سلامت خانواده كمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: توسعه فرهنگ قرآن و قرآنی شدن جامعه باید از خانواده شروع شود كه لازمه آن سرمایه‌گذاری قرآنی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا کارگر عصر امروز در نشست اعضای شبکه امداد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان داشت: فرهنگ، اصلی اساسی در جامعه است از این رو است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان هوای تنفسی جامعه یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: تقویت بنیه فرهنگی و معنوی خانواده امری مهم بوده که در عرصه‌های مختلف زندگی خانواده تأثیرگذار است، بنابراین باید به موضوع فرهنگ در خانواده و جامعه به طور جدی توجه و پرداخته شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در عملکرد فرهنگی باید به طور جدی به آن پرداخته شود قرآن است، در آموزش قرآن و قرآن‌آموزی باید بدانیم که لازم است در عامل بودن به قرآن پیشتاز‌تر از قرائت به قرآن باشیم یعنی در کنار تلاوت قرآن باید به مفاهیم و پیام‌های قرآنی نیز توجه کنیم.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ قرآن و قرآنی شدن جامعه باید از خانواده شروع شود که لازمه آن سرمایه‌گذاری قرآنی است که کمیته امداد امام خمینی و حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد آماده است برای قرآن‌آموزان حمایت‌های تشویقی را داشته باشد.

کارگر یادآور شد: تلاش برای ایجاد اشتغال و خودکفایی در کنار فعالیت‌های قرآنی می‌تواند بسته‌ اجرایی مناسبی باشد تا خانواده رشد مناسبی را در بخش‌های مختلف داشته باشد.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...