نسخه چاپی

اعتدالیون در برابر اصلاح‌طلبان

روزنامه وطن امروز نیز در گزارشی نوشت:

با گذشت یک‌سال از تشکیل دولت یازدهم هنوز مهم‌ترین دغدغه اصلاح‌طلبان و کارگزاران چگونگی رای‌ آوردن حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته است. نگاهی به اظهارات چند هفته گذشته اصلاح‌طلبان حامی دولت و اطرافیان هاشمی و روحانی گویای اختلاف‌نظر آنها درباره پایگاه اجتماعی حسن روحانی است.

اظهارات چهره‌های جریان اصلاحات مبنی بر نقش اصلاح‌طلبان در رأی‌آوری حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، واکنش برخی دولتی‌ها را به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری و عضو جامعه‌روحانیت‌مبارز معتقد است نمی‌توان رأی روحانی را به حساب اصلاح‌طلبان گذاشت.

عضو جامعه روحانیت‌مبارز افزود: هیچ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند رای روحانی مال آنهاست. چون ما هیچ تشکلی نداریم که بگوید رأی‌آوری روحانی به خاطر حمایت تشکل ما بوده است از این رو همه این صحبت‌ها تخمین و تخیلات است. وی تاکید کرد: نمی‌توان رای روحانی را به حساب اصلاح‌طلبان گذاشت. اکرمی همچنین در باره اینکه این جریان حمایت هاشمی، حسن خمینی و خاتمی را عامل این پیروزی می‌داند، ‌گفت:‌ مگر آقای هاشمی و سیدحسن خمینی اصلاح‌طلب هستند؟

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...