نسخه چاپی

سیروس مقدم: بحثم لقمه حلال است

سیروس مقدم كارگردان سریال «مدینه» گفت: سریال «مدینه» سعی می‌كند كه لقمه حرام و عواقب و عوارضی كه در پی آن بوجود می آید را به تصویر بكشد.

سیروس مقدم با اشاره به موضوع سریال جدیدش با عنوان «مدینه» که بنا هست در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود گفت: من در مورد بحث معضل اقتصادی نزول در سریال «تا ثریا» به صورت مفصل پرداخته بودم اما در این سریال«مدینه» از زاویه دیگری به این معضل می پردازم و این بار مساله عام‌تر است.

مقدم اضافه کرد: در سریال «مدینه» به بحث روزی حلال و روزی حرام پرداختم. چیزی که دست به گریبان مردم جامعه امروز ما است موضوع شبهه‌آلود بودن بعضی از موارد مالی و مادی و درآمدهایی‌ است که وارد زندگی مردم شده است و چون آگاهی کامل نسبت به آن وجود ندارد این شک وجود دارد که آیا این روزی حلال است یا نه.

وی خاطرنشان کرد: سریال «مدینه» سعی می‌کند که لقمه حرام را به تصویر بکشد و عواقب و عوارضی که در پی آن بوجود می آید مثل رفتن برکت از زندگی آدمها، ناهنجاری هایی که نا خودآگاه در زندگی پیش می‌آید و همچنین انباشتن مال حرام برای تصحیح یک اقدام غلطی که در ابتدا شکل گرفته است.

کارگردان سریال «مدینه» همچنین در مورد انتخاب پریوش نظریه برای بازی در نقش اصلی سریال گفت: انتخاب خانم نظریه برای بازی در نقش «مدینه» به خاطر این بود که مخاطب براساس دیدی که نسبت به بازیگر دارد در مورد شخصیت این فرد در سریال پیش داوری نکند.

مقدم اضافه کرد : ما برای نقش مدینه یک خانم محجبه و دارای صلابت و متانتی می خواستیم که ویژگیها و چهره‌‌ی خانم نظریه به این نقش نزدیک بود. از طرفی هم توان بازیگری ایشان به حدی است که نقش مدینه را به اندازه ایفا میکند و فراز و نشیبهایی این نقش را بدرستی در آورده است.

قصه سریال «مدینه» درباره زنی به نام مدینه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست.

فیلمنامه سریال را سعید نعمت ا... نوشته که در کارنامه او نگارش فیلمنامه سریالهایی چون «جراحت»، «زیرهشت»، «مادرانه»، «رستگاران» و.... به چشم می‌خورد.

سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از: نویسنده:سعید نعمت ا...،مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، مدیر تولید:آرش زینال خیری،طراح گریم: مجید اسکندری،مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، تدوینگر: خشایار موحدیان، صداگذار: مهرداد جلوخانی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی،مشاور رسانه ای:هادی داداشی،مدیر تدارکات: سعید نظری و دستیاران کارگردان: صالح جوان، داود زادق آبادی.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...