نسخه چاپی

طعنه حجت الاسلام اكرمی به حجاریان

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در رابطه با مطالب عنوان شده در مصاحبه اخیر سعید حجاریان گفت: روحانی "فكر، فهم و تجربه" دارد و از كسی الگو برداری نمی‌كند.

به گزارش نما به نقل از حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با «نسیم» در پاسخ به این سوال که حجاریان مدعی شده که اصلاحات ستون فقرات دولت روحانی است و اگر اصلاح طلبانان بشکنند روحانی هم می شکند، آیا شما دولت اعتدال را در راستای اصلاح طلبان می دانید،‌افزود: بالاخره بیکاری نعمتی است که خدا نصیب آقای حجاریان کرده و این ها همه محصول بیکاری است. دعا کنیم تا خداوند برای همه بیکاران شغل آبرومندانه ای را فراهم کند.

وی با تکذیب این مطلب که دولت روحانی ادامه دهنده دوره سازندگی است،‌تصریح کرد: روحانی یک آدم مخصوص به خودش است و از کسی الگو برداری نمی کند و روحانی فهم و تجربه دارد.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهارداشت: الان در بین فلاسفه معروف است که هر کسی مانند خودش است و انسان تکراری نداریم از انگشتان دست گرفته تا فکر و فهم افراد.

وی در پایان اظهارات حجاریان را حاشیه ای دانست و ‌خاطرنشان کرد: دولت موظف به اجرای اسناد بالادستی سند چشم اندازه 20 ساله و برنامه 5 ساله است و نمی تواند به فکر و فهم خودش عمل کند.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...