نسخه چاپی

انتقاد رسایی از جلسه وزیر اطلاعات با اعضای حزب مشاركت

نماینده تهران در مجلس با انتقاد از دیدار دوستانه وزیر اطلاعات با اعضای شورای مركزی حزب منحله مشاركت، خواستار قرار گرفتن محتوای این دیدار در اختیار نمایندگان مجلس شد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه خانه ملت) در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: بنده نیز مانند هیأت رئیسه به مهمانان جلسه خیرمقدم می‌گویم اما ماده 5 آیین‌نامه داخلی صراحت دارد که تماشاچیان موظف به رعایت نظم هستند، اما امروز شاهد بودیم یکی از ناطقان میان دستور را تشویق کردند که این موضوع خلاف آیین‌نامه بود و هیأت رئیسه باید تذکر می‌داد.

وی در اخطار قانون اساسی نیز با اصل 6 قانون اساسی تصریح کرد: اخیراً وزیر اطلاعات جلسه‌ای دوستانه با شورای مرکزی حزب منحله داشته است، حزب منحله مشارکت در حاکمیت اصلاح‌طلبان آمریکایی و در مجلس ششم نقش براندازی داشتند و در مجلس ششم مهمترین نقش را برای مقابله با اصول مهم و ایدئولوژیک قانون اساسی داشتند. آیا معنای اعتدال این است؟ آیا محتوای این جلسه مربوط به انتخابات مجلس دهم بوده است؟

رسایی بر همین اساس خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات باید محتوای این جلسه را که یک دیدار دوستانه بوده است دراختیار نمایندگان مجلس قرار دهد و بنده اعلام می‌کنم که به هیچ وجه این دیدار مربوط به نظارت وزارت اطلاعات نبوده است.

در ادامه این جلسه ابوترابی‌فرد خطاب به رسایی گفت: ممکن است اصل این دیدار را تکذیب کنند.

رسایی نیز به ابوترابی فرد پاسخ داد: اگر تکذیب کنند، آن زمان خدمت آقایان هستم.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...