نسخه چاپی

گزینه اصلی دروازه‌بانی‌ استقلال

مدیرعامل استقلال می‌گوید گزینه اصلی دروازه‌بانی تیمش خارجی است و البته تا بازگشت ملی‌پوشان از برزیل،‌ آبی‌پوشان كار جذب بازیكنان دیگر را متوقف خواهند كرد.

به گزارش نما، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال و زمین جایگزین برای مرغوبکار جهت استفاده تیم‌های پایه این تیم گفت: موقعیت مرغوبکار متاسفانه خوب نبود. متاسفانه فضای خوبی در آنجا حاکم نبود و بازیکنان باید در فضایی اخلاقی کار را ادامه دهند که این فضا در آنجا حاکم نبود. آقای صادق‌پور در حال حاضر مسئول آکادمی باشگاه شده‌اند و امیدواریم در جای جدید وضعیت متفاوت باشد. آکادمی باید عملکرد خوب قدیمش را ادامه دهد و فوتبالیست‌های خوبی را به فوتبال ما تحویل دهد. درحال حاضر دوستان در حال مذاکره با شهرداری هستند که جایی را به ما معرفی کنند و نهایتا تا آخر هفته آینده قرار شده که مکان آن را به ما اعلام کنند.

او در پاسخ به این سوال که به طور دقیق منظورش از فضای نامناسب مرغوبکار فضای اخلاقی‌ای که به آن اشاره کرده چیست، اظهار کرد: آنطور که باید و شاید فضای مناسبی در آنجا حاکم نبود. قسمتی از آن تبدیل به پارکینگ ماشین شده بود و اصلا فضا را از حالت ورزشی خارج کرده بود. بازیکن و مربی باید در حاشیه امنیت و فضایی اخلاقی کار را دنبال می‌کردند که این وضعیت در آنجا نبود. ما باید فضایی آرام بر خلاف فضای مرغوبکار پیدا کنیم و کار را دنبال کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره‌ی اردوی این تیم در ترکیه و اینکه آیا ملی‌پوشان استقلال در آن اردو حاضر می‌شوند یا نه، افزود: این اردو از 17 تیر آغاز می‌شود و هر بازیکنی که با ما تا آن لحظه قرارداد بسته باشد باید در آن حاضر شود. این مسئله شامل ملی‌پوشان هم خواهد بود. هر ملی‌پوشی که با ما قرارداد ببندد باید به اردو برود چرا که شرایط ما به گونه‌ای است که بعد از اردو لیگ آغاز می‌شود و کادر فنی باید بتواند به هماهنگی مورد نظرش در تیم دست پیدا کند.

او درباره آخرین وضعیت دروازه‌بانی تیمش اظهار کرد: ما با چند دروازه‌بان خوب صحبت کرده‌ایم و در هفته آینده با یکی از آنها قرارداد می‌بندیم. گزینه اصلی ما خارجی است چرا که دروازه‌بانان داخلی‌ای را که می‌خواستیم با تیم های دیگر قرارداد داشتند.

افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که باقی نفرات مد نظر استقلال برای فصل آینده چه زمانی جذب می‌شوند، بیان کرد: فعلا صبر می‌کنیم تا ملی‌پوشان از برزیل برگردند و سپس کار جذب بازیکنان را دنبال می‌کنیم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...