نسخه چاپی

جلیلی : گسترش اسلام تكفیری، ناكام خواهند ماند

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: امروز ملت عراق اعم از شیعه و سنی و كرد با وحدت خود چنان ذلتی بر تروریست ها تحمیل خواهد كرد كه دیگر به دنبال چنین توطئه هایی نیفتند.

به گزارش نما به نقل از واحد مرکزی خبر، سعید جلیلی در اجتماع لبیک که در محکومیت جنایات گروهک تروریستی داعش در میدان امام حسین برگزار شد ، افزود: دشمنان اسلام با اهرم های تهدید ، تحریم، تحریف و تکفیر مانع رشد شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: نهال انقلاب اسلامی به سرعت در اقصی نقاط جهان اسلام تکثیر پیدا کرد و دوران پیروزی های جهان اسلام در این چند سال یکی پس از دیگری شکل گرفته است.

وی گفت: کسانی که بدترین سلاح های کشتار جمعی را استفاده می کنند امروز مدعی مبارزه با سلاح های کشتار جمعی شده اند و آنها که خود را ضد تروریسم می دانند امروز به تروریست ترین افراد تبدیل شده اند.

جلیلی افزود:‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی نه تنها پوشالی بودن زور مستکبران به جهان نشان داده شده بلکه چهره از تزویر آنها نیز برداشته شده است.

عضو مجمع تشخص مصحلت نظام گفت: آنها برای مقابله با پدیده مبارک انقلاب اسلامی همه اهرم های خود را به کار گرفته اند و مانع رشد شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان خوب می دانند که تمدن جدیدی در حال شکل گیری است و آنها از قدرت اسلام ناب می ترسند چرا که می دانند این قدرت با شعار مقاومت می تواند پیشرفت و تمدن سازی کند.

جلیلی ادامه داد:‌ دشمنان اسلام امروز در عراق به دنبال سرگرم کردن جهان اسلام هستند تا بتوانند با اختلاف شیعه و سنی و عرب و عجم به مفاسد استکباری خود دست پیدا کنند اما حضور این مزدوران در عراق نقشه آمریکاست که نخ نما شده و پوسیده و قدیمی است.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: وقایع اخیر عراق نوعی جنگ نیابتی گروهی مزدور به نیابت از اربابان خودشان است و آنها آمده اند تا مانع شکل گیری تمدن اسلامی شوند.

جلیلی افزود: امروز ملت عراق اعم از شیعه وسنی و کرد با وحدت خود چنان ذلتی بر تروریست ها تحمیل خواهد کرد که دیگر به دنبال چنین توطئه هایی نیفتند.

وی با اشاره به اینکه این مزدوران آمده اند تا تهدیدی برای کل منطقه و جهان اسلام باشند گفت: آنها پس از شکستشان در سوریه امروز برای انتقام گیری به عراق آمده اند و به لطف خدا چنان شکستی در عراق خواهند خورد که دیگر چنین فتنه ای را دنبال نخواهد کرد.

جلیلی ادامه داد: آنها نمی توانند این بیداری اسلامی را به محاق ببرند و در آنچه که به دنبال گسترش اسلام تکفیری و اسلام لیبرالی هستند، ناکام خواهند ماند.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...