نسخه چاپی

پیامی كه از قلب تهران به دنیا مخابره شد

اجتماع بزرگ مردم تهران كه با عنوان لبیك و با هدف اعلام در صحنه بودن ملت ایران برای دفاع از حریم‌ها و حرم‌های اسلامی در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ اجتماع بزرگ مردم تهران که با عنوان «لبیک» عصر امروز در میدان امام حسین(ع) تهران و با هدف اعلام در صحنه بودن ملت ایران برای دفاع از حریم‌ها و حرم‌های اسلامی برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

*ساعاتی پیش از شروع رسمی این برنامه مسیرهای منتهی به میدان امام حسین(ع) با ترافیک سنگینی همراه بود که مأموران راهنمایی و رانندگی با حضور چشمگیر خود افراد شرکت کننده در این مراسم را راهنمایی می‌کردند.

*عده زیادی از کسانی که قصد داشتند در این اجتماعی بزرگ شرکت کنند سوار بر موتورهای خود و با در دست داشتن پرچم‌هایی که نوشته لبیک یا حسین(ع) بر روی آن نقش بسته بود فریاد حمایت از حرم اهل بیت(ع) را سر می‌دادند.

*حضور چهره‌های خردسال و جوان در اجتماع امروز از نکات قابل توجه بود.

*برخی از افراد شرکت‌کننده کفن پوشیده بودند و اعلام می‌کردند حاضرند برای دفاع از حرم امامان معصوم جان خود را نیز فدا کنند.

*مردمی که از اطراف میدان امام حسین(ع) عبور می‌کردند از اینکه چنین مراسمی امروز برگزار شده است، ابراز شادمانی می‌کردند و قصد داشتند خود را به محل این مراسم برسانند.

*در اواسط این برنامه نما‌هنگی از مقام معظم رهبری پخش شد که معظم‌له فرمودند تنها ابزاری که دشمنان می‌توانند به مسلمانان ضربه بزنند اختلاف شیعه و سنی است و پس از پایان این نماهنگ جمعیت حاضر صلوات‌های مکرر فرستادند.

*قرار بود در مراسم امروز امیر صالحی فرمانده کل ارتش و نیز سردار سرلشکر عزیز جعفری شرکت کنند که مجری مراسم اعلام کرد به دلیل آنکه آنها در جلسه شورای عالی امنیت ملی حضور دارند نمی‌توانند در این اجتماع حضور پیدا کنند.

*از نکات قابل توجه این اجتماع می‌توان به حضور یکی از بستگان علی شجری شهید مدافع حرم امامان اشاره کرد که عکس این شهید را در دست داشت و به مردم می‌گفت: حاضر است برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) از جان خود هم بگذرد.

*ایستگاه‌های صلواتی در اطراف محل برگزاری اجتماع امروز برپا شده بودند که با شربت و آب خنک از حاضران پذیرایی می‌کردند.

*هنگامی که سعید جلیلی قصد داشت برای ایراد سخرانی بر روی صحنه حاضر شوند جمعیت حاضر شعارهای صل‌علی محمد یاور رهبر آمد سر می‌دادند.

*در بخش دیگری از مراسم امروز حامد زمانی خواننده پاپ بر روی صحنه حاضر شد و اثر جدید خود را در حمایت از مدافعان حرم اهل بیت(ع) اجرا کرد.

*حضور خبرنگاران رسانه‌های خارجی که برای پوشش این مراسم حاضر شده بودند چشم‌گیر بود.

*در پایان این اجتماع عظیم افرادی که در مراسم حضور داشتند شعارهای لبیک یا حسین و لبیک یا خامنه‌ای را سر می‌دادند و تجمع خود را تا دقایقی بعد از پایان رسمی این مراسم هم ادامه دادند.

۱۳۹۳/۴/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...