نسخه چاپی

چه كسی پاسخگوی بلبشو در دانشگاه آزاد است

رئیس مركز حراست دانشگاه آزاد در نامه‌ای به مدیران و رؤسای دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد، دستورالعمل تعجب برانگیزی را ابلاغ كرد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد در نامه‌ای به مدیران و رؤسای دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد، دستورالعمل تعجب برانگیزی را ابلاغ کرد.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ در این نامه از حراست واحدهای دانشگاه آزاد خواسته شده است از هرگونه مداخله در موضوع حجاب و عفاف (حتی در صورت مشاهده تخلفات) خودداری کنند.رئيس حراست دانشگاه آزاد مدعی شده مقوله حجاب و عفاف موضوع فرهنگی بوده و نیاز به برنامه‌ها و راهکارهای خاص و تخصصی فرهنگی دارد!این نامه می‌افزاید: در صورت مشاهده هرگونه دخالت بی‌مورد دفاتر حراست در موضوع صدرالاشاره طبق مقررات با افراد خاطی برخورد انضباطی خواهد شد.جالب اینکه در این دستورالعمل تامل برانگیز خطاب به حراست واحدهای دانشگاهی آمده در صورت تمایل ریاست واحد یا شورای فرهنگی جهت مداخله و یا مشارکت حراست در اجرای برنامه‌های مرتبط با مسئله حجاب و عفاف، می‌بایست موضوع به صورت مکتوب با ذکر حدود اختیارات و شرح وظایف خاص به حراست واحد ابلاغ و حراست نیز پس از انجام هرگونه اقدامی گزارش عملکرد خود را برای این مرکز ارسال نماید.

شیرین‌کاری حراست دانشگاه آزاد در حالی است که چندی پیش عبدالحسین هراتی از وابستگان به باند مهدی هاشمی و نهضت آزادی با وجود هتاکی به حضرت امام به هنگام حضور در خارج کشور (پناهندگی)، به عنوان مدیرکل اسناد دانشگاه آزاد منصوب شد اما با اعتراض گسترده شخصیت‌ها و رسانه‌ها عزل گردید. نامبرده در عین حال در دیدار هاشمی با هيئت پارلمانی ایتالیایی حضور داشت اما هاشمی به دنبال اعتراض‌ها اعلام کرد «ایشان در دوران ریاست جمهوری بنده بدون هیچ سابقه سوء مدتی در اواخر دوره با معاونت اجرایی ریاست جمهوری همکاری انتشاراتی داشت که البته بنده هم حکم نداده بودم. بعد از پایان آن دوره وی منفصل و مدت‌ها از وی بی‌خبر بودیم تا این‌که اخیراً با مراجعه به رئيس دفتر اینجانب و اعلام آمادگی برای همکاری و خدمت به نظام، بدون اطلاع از سوابق چند سال گذشته ایشان، در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد که بلافاصله پس از افشای مقاله هتاکانه، از مسئولیت چند روزه خود عزل شد و در دفتر هم من حکم نداده بودم و مشاور بنده هم نبود و در دفتر بنده هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد»!

نامبرده مدتی پناهنده و شهروند استرالیا بود وکشف چنین عتیقه‌ای و انتصاب وی در دانشگاه آزاد جای تأمل دارد.با تشکیل دولت یازدهم، هیئت امنای دانشگاه آزاد تغییر کرد و میرزاده رئيس دانشگاه شد. با این وصف، هیئت امنای جدید در قبال برخی ناهنجاری‌های بزرگ سیاسی و فرهنگی مسئول است.این نکته نیز گفتنی است که ظاهراً خط قرمز مدیریت دانشگاه آزاد به جای انقلاب و ارزش‌های اسلامی، خود آقای هاشمی است چرا که اخیراً رئيس دانشگاه آزاد واحد شیراز صرفاً به خاطر اینکه اجازه داده حمید روحانی در این دانشگاه سخنرانی کرده و از هاشمی انتقاد کند، از کار برکنار شد.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...