نسخه چاپی

بخش نامه ماه مبارك رمضان به باشگاه‌ها

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، در آستانه ماه مبارك رمضان بخش نامه ای به مدیران عامل باشگاه ها ابلاغ كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بخشنامه مهدی تاج به مدیران باشگاه ها آمده است:در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و دوری از گناهان، ماه بندگی خداوند سبحان و بهار قرآن قرار داریم. امروز در دنیا و حوزه اسلامی، اسلام و مسلمین را با رمضان و روزه داری آن می شناسند.

در همین راستا و بهره گیری از ایام پرفضیلت و با ارزش ماه میهمانی خداوند، شایسته است مقرر فرمایید نسبت به موارد زیر هماهنگی و اقدام لازم انجام شود.

1-تشکیل ستاد « بزرگداشت رمضان» به منظور تکریم و تعظیم این ماه خدا با مسئولیت روابط عمومی و کمیته فرهنگی آن باشگاه به منظور پی گیری برنامه ها و فعالیت ها و ارائه گزارش به سازمان لیگ فوتبال ایران

2-برنامه ریزی برای اقامه نماز جماعت در محل باشگاه با حضور کارمندان

3-برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی ویژه بازیکنان، کادر فنی، سرپرستی و پزشکی تیم های فوتبال، قدردانی از بازیکنان با اخلاق، تهیه بسته های فرهنگی (هدیه فرهنگی ویژه رمضان و قرآن) از جمله اقدامات پسندیده و درخور تحسین است که اجر و پاداش مخصوص آن در پیشگاه پروردگار محفوظ است.

4- به حرمت تکریم و تعظیم شعائر الهی در طول روز تمرینات تیم ها برگزار نشود و در صورت ضرورت تمرینات ساعتی قبل از افطار پیش بینی و به افطار ختم شود و با افرارد روزه دار همراهی و همکاری لازم مبذول شود.

5-حرمت و عظمت این ماه خاص برای بازیکنان و مربیان خارجی غیر مسلمان تبیین و توضیح داده شود و بازیکنان و مربیان مسافر کاملا توجیه شوند و از روزه خواری اجتناب نمایند.

6-چنانچه افراد به هر دلیل موجه از روزه داشتن معذور باشند، از روزه خواری علنی اجتناب شود، خواهشمند است تا قبل از ماه مبارک رمضان جلسه توجیهی با حضور مدیر عامل باشگاه، مسئول گروه فوتبال، مربیان، بازیکنان، گروه پزشکی و سرپرستی تیم های فوتبال باشگاه ها برگزار و نتیجه اقدام تا 7 تیر به بخش فرهنگی سازمان لیگ اعلام شود.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...