نسخه چاپی

پشت پرده اعزام هنرمندان به برزیل

هنرپیشه هایی كه در برزیل حضور دارند، در شرایطی از رانت های ویژه برخوردارند كه طبق ادعای مسئولان، از سوی فدراسیون اعزام نشده‌اند.

تعداد زیادی از هنرمندان به برزیل سفر کرده اند تا از نزدیک شاهد بازی های ایران در جام جهانی باشند که حضورشان جنجال های زیادی را در پی داشت.

مسئولان ذی ربط بارها تاکید کردند هزینه های اعزام این هنرمندان از طریق اسپانسر تامین شده و پول بیت المال در این راه صرف نشده است اما اتفاقات عجیبی در برزیل رخ داده که نشان می‌دهد توجه ویژه ای به این هنرمندان از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صورت می گیرد.

هتل محل اقامت تیم ملی از قبل مشخص نشد و یکی از موارد محرمانه تیم ها محسوب می شود که تنها فدراسیون فوتبال از آن باخبر است و در حالی که پیشکسوتان اعزامی از سوی فدراسیون فوتبال در هتلی جداگانه مستقر شدند، هنرمندان اعزامی در هتل ملی پوشان حضور داشتند.

جالب اینکه کاروان ایران پس از بازی اول به شهری دیگر رفت و در هتلی جدید مستقر شد و این بار هم هنرمندان به همان هتل رفتند تا مشخص شود از قبل در جریان محل اقامت ملی پوشان بوده اند و پر بیراه نیست اگر بگوییم فدراسیون فوتبال اطلاعات محرمانه را در اختیار اسپانسر هنرمدان قرار داده است.

از سوی دیگر خبرنگاران اعزامی به برزیل نیز که از بی توجهی ها و ناهماهنگی ها گلایه های زیادی دارند، از نزدیک شاهد اهدای بلیت های رایگان از سوی برخی مسئولان فدراسیون فوتبال به هنرمندان اعزامی بوده اند و خیلی ها بر این باورند که اسپانسر هنرمندان نقش ویژه ای در این مسائل ایفا کرده و باعث توجه ویژه فدراسیون فوتبال به هنرمندان اعزامی شده است!
منبع: نامه نیوز

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...