نسخه چاپی

عكس/ نظر «آقا» درباره یك روستا

عکس خبري -عکس/ نظر «آقا» درباره يک روستا

ستاد یادواره سرداران و 70 شهید روستای نمونه گنجان و شهرستان رابر استان كرمان بر روی تابلویی نظر مقام معظم رهبری را چنین نگاشته اند: استان كرمان با داشتن روستاهایی مثل روستای گنجان، یك استان ممتاز است.

ستاد یادواره سرداران و 70 شهید روستای نمونه گنجان و شهرستان رابر استان کرمان بر روی تابلویی نظر مقام معظم رهبری را چنین نگاشته اند: استان کرمان با داشتن روستاهایی مثل روستای گنجان، یک استان ممتاز است



اگر از شهرستان کرمان به سمت جنوب، حدود ۱7۰کلیومتر طی نمائید به شهرستان رابر می رسید. از اینجا به بعد از هرکسی سوال کنید جاده گنجان را نشانتان می دهند. جادهای زیبا پوشیده از درختان گردو و طبیعت زیباکه واقعا دل را می برد. بعد از گذشتن از روستاهای ننیز وسیه بنونیه و عبور از جاده ای پر پیچ خم از بین باغ ها و درختان گردو روستای پلکانی و زیبای گنجان چهره نمایی می کند. این روستادر بین کوههای که بیشتر سال پوشیده از برفند حصار شده است. مردمانی خون گرمی دارد که با عشق از روستایشان میگویند. گنجان دارای آب و هوای سرد و معتدل است که به خاطر هوای دلپذیرش در فصل بهار پذیرای جمع کثیری از هم وطنان است این روستا نماد ایثار و مقاومت و جانبازی است و 70 شهید وبیش از 200نفر جانباز و آزاده را تقدیم پایداری ایران زمین نموده است.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...