نسخه چاپی

تجلیل از سناتور حقه باز طاغوت در روزنامه اجاره‌ای

یك روزنامه زنجیره‌ای به بهانه چهلمین سال درگذشت سناتور مسعودی، به تجلیل از این كارگزار فراماسونر رژیم طاغوت پرداخت.



یک روزنامه زنجیره‌ای به بهانه چهلمین سال درگذشت سناتور مسعودی، به تجلیل از این کارگزار فراماسونر رژيم طاغوت پرداخت.
به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا، روزنامه اعتماد مطلبی به بهانه چهلمین سال درگذشت «عباس مسعودی» وی را شخصیتی بزرگ معرفی کرد.
روزنامه اعتماد از سناتوری تجلیل کرده که از نزدیکان دربار شاه بوده و پرونده وی نشان می‌دهد سرسپردگی وی به اجانب و رژيم طاغوتی بیش از تعهد وی به کشور بوده است.
سرزمین بحرین که در تقسیمات کشوری ایران به‌عنوان چهاردهمین استان ایران شناخته شده بود، در اردیبهشت 1349 با خیانت حکومت پهلوی، از ایران جدا شد و با این رویداد برگ دیگری به پرونده بی‌کفایتی شاهان حاکم بر ایران در حفظ تمامیت ارضی کشور افزوده شد. یکی از عناصری که در این تراژدی نقش مؤثری ایفا کرد، عباس مسعودی بود.
ساواک در سند زندگینامه مسعودی، وی را اهل زد و بند، حقه باز، هزار‌رنگ، جاسوس‌صفت، غیرقابل اعتماد و مورد تنفر عامه مردم معرفی کرده است.
از اواسط سال 1320 روزنامه مسعودی طرفدار مصدق شد اما پس از کودتا وی به دربار و انگلیس نزدیک شد.
وی عضو جمعیت فراماسونری لژ ایران و از افراد مؤثر در تشکیل کلوپ روتاری و عضو کلوپ روتاری تهران بود.
بنا بر اسناد تاریخی، سناتور مسعودی به خاطر انتشار سلسله مقالاتی در توجیه جدایی بحرین از ایران، مبلغ 15 میلیون دلار از شیخ بحرین رشوه گرفت.
یادآور می‌شود الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد، همزمان مدیر مسئول روزنامه اقتصادی تعادل می‌باشد و در عین حال در شمال شهر نیز رستوران‌داری می‌کند. اعتماد تا مدت‌ها گزارش‌ها و تحلیل‌های جهت‌دار شبکه بی‌بی سی را به نام خود منتشر می‌کرد. مدیر مسئول اعتماد در عین حال مورد التفات شهرام جزایری مفسد اقتصادی دوره اصلاحات بود.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...