نسخه چاپی

80درصد ازدواج‌ها ختم به خیر می‌شود

مدیردفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی كشور گفت: در سیاست‌های راهبردی سازمان بهزیستی است كه در همه شهرستان‌هایی كه بالای 50 هزار نفر جمعیت دارد اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شود.

به گزارش نما، ولی‌الله نصر در نشستی خبری با مدیران ارشد سازمان بهزیستی کشور گفت: خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که بیشتر موضوعات دفتر امور آسیب‌دیدگان را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت پرسنل بهزیستی خراسان جنوبی، گفت: میزان اعتباری که به خراسان جنوبی اختصاص یافته با تعداد پرسنل این سازمان همخوانی ندارد.

مدیردفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت‌های اورژانس اجتماعی، تصریح کرد: فعالیت خط 123، مداخله در بحران، پایگاه خدمات اجتماعی و خط سیار اورژانس اجتماعی از جمله فعالیت‌های اورژانس اجتماعی است.

نصر ادامه داد: تمام افرادی که در بهزیستی مشغول فعالیت هستند باید انگیزه خاصی داشته باشند و به همین دلیل اعتبارات استان‌ها از اعتبارات کشور جدا شده و به استان‌ها و استانداری‌ها اختصاص یافته است.

وی اظهارکرد: خط 123 در تمام نقاط کشور برای رسیدگی به شکایات کودک‌آزاری، سالمندآزاری و تمام بحران‌هایی که در خانواده‌ها وجود دارد رسیدگی می‌کند.

مدیردفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور، افزود: طلاق در سال 92 نسبت به سال 91 رشد فزاینده‌ای داشته و 20 درصد ازدواج‌ها منجر به طلاق می‌شود.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...