نسخه چاپی

تنها امید آسیا برای صعود

سایت گل در پیش بینی بازی ایران و بوسنی افزود: ایران در دو بازی قبلی خود در گروه F شیوه 4-5-1 را به كار گرفت و بعد از كسب یك امتیاز برابر نیجریه، از دومین تساوی خود با گل دقیقه آخر لیونل مسی كاپیتان تیم آرژانتین بازماند.

به گزارش نما سایت گل نوشت: کارلوس کی روش در بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل بوسنی – هرزگوین که باید حتما در آن برنده شود به احتمال زیاد شیوه تهاجمی تری را انتخاب می کند.

سایت گل در پیش بینی بازی ایران و بوسنی افزود: ایران در دو بازی قبلی خود در گروه F شیوه 4-5-1 را به کار گرفت و بعد از کسب یک امتیاز برابر نیجریه، از دومین تساوی خود با گل دقیقه آخر لیونل مسی کاپیتان تیم آرژانتین بازماند.

این سایت ورزشی افزود: ایران در نیمه دوم بازی خود برابر آرژانتین در ورزشگاه بلو هوریزونته تمایل بیشتری به استفاده از گلزنان داشت و کی روش جسورانه شیوه بازی را در وقت اضافه به 4-4-2 تغییر داد و علیرضا جهان بخش را در حمایت از رضا قوچان نژاد به داخل زمین آورد.

به نوشته گل، ایران برای داشتن شانس راهیابی به مرحله دوم مشخصا باید بوسنی هرزگووین را شکست دهد و به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تیم ایران بازی را با جهان بخش و اشکان دژاگه – بازیکنی با تمایل بیشتر برای پیشروی – شروع کند.

کی روش همچنین باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد بازی را با مسعود شجاعی در سمت راست خط میانی ادامه دهد یا خسرو حیدری بازیکنی که در ورزشگاه بلو هوریزونته جایگزین او شد را فرا بخواند.

بر اساس این گزارش، تیم بوسنی هرزگوین با امید زیاد برای راهیابی به جمع 16 تیم نهایی به برزیل آمد اما بعد از یک شکست دو بر یک مقابل آرژانتین و شکست یک بر صفر مقابل نیجریه امیدشان نا امید شد.

سافت ساسیچ اذعان کرده که انگیزه دادن به ستاره های تیم خود برای ترکیب نهایی می تواند مشکل ساز باشد و گزارشهایی رسیده است که تعدادی از بازیکنان تیمش نمی خواهند در سالوادور بازی کنند .

در هر حال انتظار می رود دو بازیکن کلیدی تیم بوسنی یعنی میرالم پژانیک و ادین زکو بازی را آغاز کنند .

وداد ایبیسویچ بعد از اینکه در نقش بازیکن جایگزین در دو بازی نخست بوسنی حاضر شد بدنبال پیوستن مجدد به ژکو در خط حمله است اما انتظار می رود ساسیچ بعد از به کارگیری شیوه پویا اما آسیب پذیر 4-4-2 در دیدار مقدماتی ، در بازی مقابل ایران شیوه عملگرایانه تر 4-5-1 را به کار گیرد.

منبع: ایرنا

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...