نسخه چاپی

«چ» حاتمی‌كیا از كانادا به آمریكا می‌رود

علی سرتیپی از اكران جهانی فیلم «چ» در كشورهای مختلف از جمله آمریكا و كانادا خبر داد و تاكید كرد در صورت استقبال ایرانی های مقیم تورنتو این فیلم را به شهرهای دیگر نیز خواهد برد.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی سرتیپی مدیر عامل موسسه فیلمیران که اکران و پخش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را برعهده دارد درباره حضور این فیلم در خارج از کشور گفت: نمایش این فیلم از تاریخ چهارم جولای (سیزدهم تیر) در شهر تورنتو کانادا آغاز خواهد شد. بهترین سینماهای شهر تورنتو را برای اکران این فیلم در اختیار ما قرار دادند که فعلا «چ»با دو سینما اکران را آغاز می‌کند ولی طبق توافق های صورت گرفته قرار است به مرور سالن های بیشتری را در اختیارمان قرار دهند.

سرتیپی ادامه داد: امیدوارم ایرانی های مقیم خارج از کشور با این فیلم ارتباط برقرار کنند تا بتوانیم این فیلم را به شهرهای بیشتری ببریم و مخاطبان بیشتری این فیلم را به تماشا بنشینند.

مدیر عامل موسسه فیلمیران عنوان کرد: زیرنویس های فیلم آماده شده و فیلم را با کیفیت مطلوب و با استفاده از بهترین تکنولوژی های سینمایی برای ایرانی های خارج از کشور اکران خواهیم کرد.

سرتیپی درباره حضور ابراهیم حاتمی کیا و مریلا زارعی هم زمان با اکران این فیلم در کانادا گفت: در حال رایزنی هستیم و اگر مشکل ویزای این عزیزان حل شود قطعا طی سفری به شهر تورنتو خواهند آمد تا با ایرانی های خارج از کشور ملاقات و درباره فیلم «چ» بحث کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های بیشتری برای آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا داردم و قرار است به زودی «چ» را در کشور آمریکا هم اکران کنیم.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...