نسخه چاپی

گزارش خواندنی روزنامه آمریكایی از اجتماع لبیك

یك روزنامه آمریكایی در گزارشی میدانی به اجتماع جمع كثیری از مردم تهران در مراسم «لبیك» و در حمایت از مردم عراق و علیه نیروهای داعش پرداخت.

به گزارش نما به نقل از فارس، روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» در گزارش خود می‌نویسد: روز گذشته حاضرین در مراسم «لبیک» میدان «امام حسین» واقع در تهران با ایستادن زیر آفتاب داغ اشتیاق خود برای مواجهه با نیروهای داعش و نیز آمریکا به عنوان متحد کلیدی آن‌ها نشان دادند.

بر اساس این گزارش، یک جوان 21 ساله به‌نام «محمد مهدی صدقی» در گفت‌وگویی اظهار داشت:«ما آماده نبرد در عراق هستیم. ما این‌جا گرد هم آمده‌ایم تا قدرت خود را به رسانه‌ها نشان دهیم.»

به نوشته این روزنامه، روز گذشته مدافعان حرم مطهر در گردهم‌آیی خود آمادگی و عزمشان را جهت نبرد در عراق و علیه داعش البته درصورت لزوم نشان دادند.

لس‌آنجلس تایمز در ادامه گزارش میدانی خود می‌نویسد: این برنامه به‌خوبی سازمان دهی شده بود و در آن اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

از نقاط جالب توجه از دید این روزنامه آمریکایی، حضور زنان و مردان کفن‌پوش در میدان امام حسین بود که می‌گفتند: «آماده دفاع از حرمین مقدس هستیم».

«مهناز امیری»، 46 ساله، نیز در گفتگویی اظهار داشت:« اگر فرمانده کل قوای ایران تصمیم به اعلام جهاد علیه داعش بگیرد،ما مطیع فرمان ایشان هستیم.»

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...