نسخه چاپی

گزارشی ازاقدامات امروز حزب‌الله عراق

نیروهای حزب الله عراق توانستند جاده امامین عسكریین(ع) را از وجود تروریستهای داعش پاكسازی كنند. در این درگیریها شمار زیادی از تروریستها به هلاكت رسیدند.


به گزارش نما به نقل از مهر، سرکردگان داعش به تمام مساجد شهر موصل دستور دادند که پرچم این گروه تروریستی را بر فراز مسجد به اهتزاز درآورند. در پی عدم موافقت برخی مساجد با این اقدام، تاکنون 12 امام جماعت مساجد مختلف موصل اعدام شده اند. گروه تروریستی داعش دو نیروی امنیتی را در شمال استان صلاح الدین اعدام کرد.

تروریستهای داعش مردم ساکن منطقه السعدیه در شمال شرقی بعقوبه را تهدید کردند در صورت بیعت نکردن، آنها را به قتل می رسانند. این گروه تروریستی با پخش بیانیه هایی خواستار تخلیه منطقه السعدیه شده است.
"قاسم عطا" از فرماندهان ارشد ارتش عراق اعلام کرد: گروه تروریستی داعش تاکنون صدها نفر از مردم و نیروهای ارتش عراق را اعدام کرده است.

یک منبع امنیتی عراق امروز اعلام کرد که گردانهای دفاع مردمی حمله 200 تروریست داعش به منطقه البهبهان شمال استان بابل را خنثی کردند. این منبع افزود: 25 فرد مسلح داعش در جریان یک عملیات نظامی در مناطق مختلف در شمال استان بابل به هلاکت رسیدند.

الغدپرس نیز به نقل از یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین امروز اعلام کرد: گروه تروریستی داعش 57 خانواده عراقی را در شمال استان صلاح الدین ربود.الفرات نیز به نقل از "سعد معن" سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد گزارش داد: نیروهای امنیتی عراق در جریان یک عملیات امنیتی 104 تروریست را در بغداد به هلاکت رساندند.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...