نسخه چاپی

فكر عروسی مانع پیروزی یك كشتی گیر!

دارنده مدال طلای كشتی آزاد بازی‌های آسیایی گفت: فردای روز مسابقات انتخابی مراسم عروسی‌ام بود و نتوانستم ذهنم را برای كشتی‌ گرفتن متمركز كنم.

به گزارش نما، جمال میرزایی در خصوص عملکردش در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و حذف زودهنگامش از این رقابت‌ها گفت: در کشتی اول به هیچ عنوان فکر باخت را نمی‌کردم و خیالم از پیروزی راحت بود هر چند که داوران در تایم دوم امتیاز من را ندادند. بعد از این شکست نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و کشتی از دستم خارج شد.

وی درباره اینکه آیا فکر می‌کند کادرفنی فرصت دوباره‌ای به او بدهد،‌ گفت: از شورای فنی و کادرفنی خواهش می‌کنم به من هم یک فرصت مجدد بدهند. فردای روز مسابقات انتخابی مراسم عروسی‌ام بود و تمام فکر و ذهنم آنجا بود و حواسم روی تشک نبود. زحمت زیادی کشیده بودم، اما نتوانستم ذهنم را برای کشتی‌گرفتن متمرکز کنم.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد بازی‌های آسیایی تصریح کرد: آن روز، روز من نبود و فکر نمی‌کردم با این شرایط مواجه شوم. تنها فکر می‌کردم کشتی‌ام با رضا یزدانی گره بخورد؛ به غیر از یزدانی در این سال‌ها سایر کشتی‌گیران این وزن را با اختلاف شکست داده‌ام و از کادرفنی می‌خواهم اگر ممکن است یک فرصت دیگر به من بدهند.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...