نسخه چاپی

پرواز هواپیماهای آمریكایی بر فراز مواضع داعش

یكی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون از پرواز هواپیماهای اف۱۸ آمریكا بر فراز محل استقرار تروریست های داعش در عراق خبر داد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از شبکه السومریه، حسین الصافی عضو ائتلاف دولت قانون تاکید کرد: هواپیماهای اف18 آمریکا طی روزهای گذشته در مناطق تحت تسلط تروریست ها به پرواز درآمده اند تا پس از ورود کارشناسان نظامی آمریکایی به بغداد آنها را بمباران کنند.
وی افزود: آمریکا خواهان بررسی وضع کنونی و توانایی های ارتش در جنگ علیه گروه های تروریستی و گروه های مسلح است تا پس از آن دولت و ارتش عراق را کمک کند.
الصافی تاکید کرد: دولت آمریکا در عراق منافعی دارد و نمی تواند کشور را به حال خود رها کند و شکست دموکراسی در عراق بر آن تاثیر می گذارد.
این درحالی است عباس البیاتی عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق از ورود مشاوران نظامی آمریکایی به عراق که به کشف مراکز داعش در موصل برای بمباران آن از سوی هواپیماهای بدون سرنشین کمک می کنند خبر داده و از نیاز مبرم عراق به سلاح آمریکایی علیه تروریسم سخن گفته بود.
همزمان اخباری از حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به منطقه القائم در غرب عراق مخابره شده بود که کاخ سفید آن را تکذیب کرد.

۱۳۹۳/۴/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...